Haaste, tee tositapahtumiin perustuva aloitus jota todennäköisesti muut pitävät provona
Voit tehdä sen tähän kommenttina tai aloituksena, jonka linkkaat tähän ketjuun.
Kommentit (11)
Vesa Keskinen vaikutti ihan fiksulta
Haastetaso on aika mitätön. Olen tehnyt useita onnistuneita. Aina löytyy se pölvästi joka ensi töikseen moittii avauksen provoksi ja arvostelee sen 0/5. Sitten kaivellaan muka epäuskottavuustekijöitä esimekkiksi siksi, että kuvaus on liian erikoinen ollakseen arkipäiväinen, tai siksi, että samankaltaisia on nähty monesti aiemminkin, eli se on liian arkipäiväinen.
Mun mielestä ihan mitä tahansa juttua pidetään täällä provona, oli se miten arkinen hyvänsä. Mietin, onkohan sellaisten juttujen provoiksi epäilijöillä jotenkin poikkeuksellisen tapahtumaköyhä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi pysäytti minut puhallusta varten ja puhalsin nollat. Jälkeenpäin hän oli tehnyt kyydissä olleesta lapsestani lasun.
Lasu-ilmoitus tutkittiin ja ei aiheuttanut mitään jatkotoimia.
Miksi poliisi teki lasun?
Ne provo huuteluthan ovat provoja itsessään. Ei niillä ole muuta tarkoitusta kuin ärsyttää aloittajaa trollaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi pysäytti minut puhallusta varten ja puhalsin nollat. Jälkeenpäin hän oli tehnyt kyydissä olleesta lapsestani lasun.
Miksi poliisi teki lasun?
Ei selvinnyt koskaan, siltä vaan oli tuntunut siltä.
Olin bailuissa jossa oli julkimoita. Kävin tuuppaa Lymiä ja Kuusniemeä saman illan aikana ja kun tein lähtöä, niin sain Emma Salokoskelta viestin ja kutsui kotiinsa, joten menin tein työt käskettyä ja lähdin kotiin.
Mitä opimme: Monikulttuurisuus ei uhannutkaan Huhtasaaren henkeä
Tästä ketjusta huomaa, että miehet (erittäin todennäköisesti) eivät ymmärrä lyhyitä ja selkeitä ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta huomaa, että miehet (erittäin todennäköisesti) eivät ymmärrä lyhyitä ja selkeitä ohjeita.
Miksi provoot Visa M