Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kupi on naisesssa kiihottavampaa: hiljaiinen hissukka vai temperamenttinen nainne jolla on vahvat mielipiteeet?

Vierailija
29.03.2019 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissukka kelpaa oikeaan suhteeseen missä oikeasti välittää toisesta. Hissukkaa rakastaa. Hissukan kanssa on onnellinen.

Vahvamielipiteinen nainen on kaikinpuolin turha, sellaista naista en edes huomaa, ihan näkymättömiä naisia. En ole edes tiennyt että sellasia on olemassa, mutta täältä vauvapalstalta olen niistä lukenut. Kaikenlaisia outoja legendoja tällä palstalla kerrotaankin.

Mutta on olemassa myös ns "taiteilijanainen". Siis temperamenttinen skitso hullu energinen vauhdikas äänekäs itsetuhoinen noita joka ajaa miehensäkin tuhoon. Sellaista himoitsee. Se on erittäin vaarallista. Siinä ei ole mitään onnellista, se on silkkaa eläimellistä räjähtävää himoa. He ovat suuri heikkouteni, akilleen kantapääni. Kypsyminen ja aikuistuminen on minulle sitä että opin pysymään erossa taiteilijanaisista. Myös Woody Allen sanoi tämän tapaista: "Heikkouteni ovat ns kamikaze naiset. He ovat matkalla tuhoamaan itsensä ja siinä samalla kenet hyvänsä miehen joka heihin lankeaa".

Vierailija
22/25 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksiulotteisia naiskuvia täällä osalla.

Mutta hissukka lienee ääripäänä keskimäärin houkuttelevampi, eräs japanilainen naisnäyttelijä kertoi kerran, että silloin kuin näytelmässä esitti nöyrää palvelijatarta yllättäen sai aika merkittävästi paljon enemmän treffikutsuja miehiltä, siis elävässä elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yksiulotteisia naiskuvia täällä osalla.

Mutta hissukka lienee ääripäänä keskimäärin houkuttelevampi, eräs japanilainen naisnäyttelijä kertoi kerran, että silloin kuin näytelmässä esitti nöyrää palvelijatarta yllättäen sai aika merkittävästi paljon enemmän treffikutsuja miehiltä, siis elävässä elämässä.

Kuka tahansa vähänkään selväpäinen, moderni sivistynyt ihminen pitäisi tätä ketjua huvittavana.

Ihan kuin enemmän treffikutsuja olisi joku meriitti. Mitäs niillä monilla, aidosti hyviä ja sopivia on vain muutama hassu.

Olen huomannut että vaaleaa, hentoista naista helposti luullaan helpoksi ja kiltiksi. Mieheni on todennut että minulla on vahvoja mielipiteitä, on aina ollut.

Minusta tuntuu että pystyn ja uskallan nykyään heijastaa sitä todellista minää myös ulospäin.

Ns. hajonta ei ollenkaan haittaa minua, kaikkia ei voi tai kuulukaan miellyttää.

Vierailija
24/25 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman hyviä keskusteluita ei ole hyvää seksielämää, mutta tämä onkin naisen mielipide.

En ihmettele, ettei suomalaiset harrasta seksiä vaikka haluaisivat, sillä miesten ja naisten mieltymykset eivät kohtaa.

Miesten kannattaa hakea naiset Aasiasta ja naisten miehensä idästä tai etelästä - enkä tarkoita etelällä nyt mitään Afrikkaa, vaan jo keski-Euroopassa on itsevarmemmat miehet joiden kanssa voi keskustella.

Suomalaiset on keskimäärin aika persoonatonta, orjaluonteista porukkaa ja keskustelukulttuuri olematon, väittelyä luullaan tappeluksi jne. joten geenipoolia on hyvä sekoittaa.

Vierailija
25/25 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mutta en vietä aikaa sellaisten ihmisten seurassa jotka käyttävät tälläisiä sanoja: kiihottava, hissukka, temperamenttinen, mielipide.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi