Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana?!

29.03.2019 |

Olin tasan 4viikkoa sitten raskaudenkeskeytyksessä. Sen jälkeen tottakai huolehdimme tarkasti poikaystäväni kanssa ehkäisystä (kondomit, e-pillerit sain myöhemmin) kuitenkin parin viikon päästä alkoi vähän lipsumaan... (en tarvitse mitään saarnaa asiasta, tiedän tehneeni *todella* tyhmästi.) Emme siis kuitenkaan koskaan loppuun asti menneet (sisään laukeaminen) vaan lopetimme usein keskenkaiken. Kerran vietiin loppuun, mutta käytimme ulosvetotekniikkaa.
Sairaalassa korvaan särähti lause ”Seuraavat kuukautiset ovat sitten normaaleja kuukautisiasi runsaammat” ja toki e-pillereiden pakkausselosteessa lukee (ja muutenkin sain ohjeet) että ne saa aloittaa kuukautisten ensimmäisenä päivänä. Noh, eilen aamusta alkoi tuhruvuoto jonka tottakai ajattelin olevan kuukautiset (/niiden alkua), joten otin ensimmäisen pillerin illalla. Nyt kuitenkin tuo tuhruvuotokin on loppunut lähes kokonaan, verta ei näy eikä ole mitään minulle ominaisia kuukautisoireitakaan. Raskaus pelottaa, vaikka mahdollisuudet sille ovat silti kuitenkin aika pienet.
Voikohan olla valekuukautiset? Vai alkavatkohan ne kuukautiset kuitenkin vielä? 🙄 vakavasti toivon jälkimmäistä.

Kommentit (1)

1/1 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös keskeyttänyt ja silloin vuodin n. 2vk keskeytyksen jälkeen yhtä soittoa ja 4vk siitä taisi alkaa menkat.. Ei todellakaan kannata odottaa mitään normaaleja menkkoja. Se voi olla ekat pari kk on ja off, ennenkuin palautuu rytmiin ja sekin voi olla ihan jotain muuta kun mihin on tottunut.

Myöskään keskeytyksen jälkeen ei saanut harrastaa seksiä ilman kumia sinä aikana kun on yhtään vuotoa, ettei tule tulehdusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla