Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille on äärimmäisen tärkeää että mies käy töissä mut näin työssäkäyvänä ei ole aikaa eikä energiaa parisuhteelle

Vierailija
29.03.2019 |

Työttömänä olin hyvällä tuulella koko ajan ja aikaa oli tehdä vaikka mitä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallinta kuntoon.

Vierailija
2/15 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä menee noin 40 tuntia viikossa. Yli jää 128 tuntia viikossa. Onhan siinä aikaa vaikka kuinka. Jos et jaksa, käy lääkärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuvittelet naisten jaksavan työn ja parisuhteen, jos sinä et jaksa? Itselleni parisuhde tuo voimia, ei vie niitä. On ihanaa töiden jälkeen päästä puolison kainaloon ja pystyä jakamaan hänelle asiat, jotka stressaavat.

Vierailija
4/15 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömälle naisellekkaan ei kelpaa työtön mies.

Vierailija
5/15 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mies, joka on kausiluonteisesti työtön, pisimmillään vuosia putkeen. Kun hän on työttömänä, hän on viittä vaille täysin apaattinen, ei ymmärrä tehdä kotona vähäisintäkään. Jos katsoo taloamme, joka repsottaa joka nurkalta, ei arvaisi, että täällä asuu rakennusalan ammattilainen. Ei tee myöskään kotitöitä. Ruokaa osaa laittaa, mutta ei sitäkään viitsi tehdä itse alusta loppuun, vaan minun pitää tulla kaveriksi, vaikka minulla olisi kiireinen työ kesken. Teen itse töitä kotona tietokoneella, ja kyllähän tämä tilanne ottaa pattiin. Yleensä tähän aikaan hän joko A) katsoo telkkaria, B) makaa sängyssä läppäri sylissä, C) kuorsaa sängyssä läppäri sylissä, D) vonkaa seksiä. Just nyt vuorossa on TV. No arvatkaa, toivonko, että mies olisi töissä?

Vierailija
6/15 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaali ihminen, oli kyseessä sitten mies tai nainen, jaksaa työpäivän jälkeen hoitaa parisuhdetta.

Vierailija
7/15 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole aikaa? Mä ja mies tehdään molemmat normaalia 8h päivässä työtä. Kotona ollaan yleensä viiden maissa. Onhan siinä yli 5 tuntia joka päivä ennen kuin pitää käydä nukkumaan. Molemmat ehtii myös harrastaa ja nähdä kavereita. Mihin sinun aikasi ja energiasi kuluu?

Vierailija
8/15 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mies, joka on kausiluonteisesti työtön, pisimmillään vuosia putkeen. Kun hän on työttömänä, hän on viittä vaille täysin apaattinen, ei ymmärrä tehdä kotona vähäisintäkään. Jos katsoo taloamme, joka repsottaa joka nurkalta, ei arvaisi, että täällä asuu rakennusalan ammattilainen. Ei tee myöskään kotitöitä. Ruokaa osaa laittaa, mutta ei sitäkään viitsi tehdä itse alusta loppuun, vaan minun pitää tulla kaveriksi, vaikka minulla olisi kiireinen työ kesken. Teen itse töitä kotona tietokoneella, ja kyllähän tämä tilanne ottaa pattiin. Yleensä tähän aikaan hän joko A) katsoo telkkaria, B) makaa sängyssä läppäri sylissä, C) kuorsaa sängyssä läppäri sylissä, D) vonkaa seksiä. Just nyt vuorossa on TV. No arvatkaa, toivonko, että mies olisi töissä?

Tämä. Jos nainen on työtön, työssäkäyvällä miehellä sentään todennäköisesti palvelu pelaa kotona. Jos mies on työtön, nainen käy töissä ja tekee kotona toisen vuoron kun mies loisii lompakolla ja makaa sohvalla.

Vierailija
9/15 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täää kun jankaa tällaisia yleismaailmallisia sanoja niiin siitä syntyy ilmiö.

Vierailija
10/15 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene pummi töihin

Vierailija
11/15 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä normaali ihminen, oli kyseessä sitten mies tai nainen, jaksaa työpäivän jälkeen hoitaa parisuhdetta.

Ai oiiken hoitamalllla hoitaaa?

Vierailija
12/15 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama tilanne. Päätettiin palkata kotisiivous, koska tajuttiin ajan menevän muutoin harakoille kun pitäisi vapailla ehtiä tehdä muutakin. Yleensä meidän viikonloput/vapaat olisi mennyt kotona nuohotessa, muttei enää :)

Ellet sitten löydä omaa kotihengetärtä joka on kotona hoitamassa asioita kuntoon ja joka on lähtövalmiina sun ollessa lomilla. Riippuu ja roikkuu ;)

Vierailija
13/15 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun näppäimistö rikki kun lasket tuollaista tekstiä julkisesti liikkeelle joka toisessa ketjussa? Saa aika vajaaaakiiiin mieliiiikuvaaaan.

Vierailija
14/15 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tehdä yhdessä ruokaa ja keskustella siinä samalla päivän kuulumiset. Sitten sohvalle kainaloon katsomaan jotain hömppää ja nukkumaan mennessä rakastelua. Onpa hirveän raskasta.

Vierailija
15/15 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun näppäimistö rikki kun lasket tuollaista tekstiä julkisesti liikkeelle joka toisessa ketjussa? Saa aika vajaaaakiiiin mieliiiikuvaaaan.

Sillä on varmaan kaatunut energiajuomat näppiksen päälle. Varsinkin l-kirjain jumittaa pahasti, ja muutama muukin.