Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oudointa mitä ajattelet kun kiihoitut?

Höyhenet
28.03.2019 |

Ja miksi ajatus kiihottaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ajatella naisia, jotka näyttävät samalta kuin miehet ToF:n kuvissa. Siis piirrettyjä henkilöitä. Tai ajattelen ammeellista lämmintä spermaa. Miksi, en tosiaan tiedä.  Haluaisin itsestäni samalla tekniikalla ja tyylillä piirretyn muotokuvan.

Vierailija
2/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shemaleja, sukkahousuja, peppuseksin antamista ja sitomista

m29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista sivuprofiilissa niin että hän on puoli-istuvassa asennossa jalat gynen telineillä. Itse levällään oleva värkki tai toimenpiteet ei kiinnosta mutta se ajatus että menee noin intiimiin toimenpiteeseen.

Vierailija
4/19 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka sanoo mikä on 'outoa', saati 'oudointa'? Itseäni (= mies) kiihottaa ajatus mällien laskemisesta pillun perukoille, oli sitten kyseessä minä ja nainen (vaimoni tai joku muu), tai vaimoni ja mies (minä itse tai joku muu). Lapset on tehty jne., mutta jotain järjettömän kiihottavaa on edelleen siinä ns. 'siementämisessä'.

Vierailija
5/19 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuka sanoo mikä on 'outoa', saati 'oudointa'? Itseäni (= mies) kiihottaa ajatus mällien laskemisesta pillun perukoille, oli sitten kyseessä minä ja nainen (vaimoni tai joku muu), tai vaimoni ja mies (minä itse tai joku muu). Lapset on tehty jne., mutta jotain järjettömän kiihottavaa on edelleen siinä ns. 'siementämisessä'.

Minä ymmärrän täysin, koko seksin pointti näin miehen näkökulmasta pohjimmiltaan on siementen sisään laskeminen. Mihinkään aisankannatustouhuihin ei ole pienintäkään viehätystä, mutta huomasin vain eräänä kertana kun puhuimme vaimon nuoruuden pettämisistä että kanki pamahti täyteen mittaansa kun tuli puheeksi että hän ei kenenkään kanssa koskaan käyttänyt kumia, vaan jokainen sai laskea lastinsa hänen sisäänsä. Vähän aikaa siinä ihmettelimme täydessä tanassa olevaa heijaria, ennenkuin siirryimme siemennyspuuhiin

Vierailija
6/19 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset satiinivaatteissa. Satiini kiiltää kauniisti. Lisäksi satiini tuntuu ihanalta. Tahtoisin halata ja hyväillä naista, jolla on päällään satiinia.

Haaveilen eniten satiini-iltapukuun pukeutuneista naisista. Kakkosvaihtoehtona olisi satiinipaitapusero yhdistettynä satiinihameeseen.

Tykkään myös puku- ja juhlaliivien satiinitakaosista.

Vierailija
7/19 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen istuu naaman päälle paljaalla pyllyllä ,

Ja samalla runkkaa kädellään mun kovaa kalua

Vierailija
8/19 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutettu nainen, yritysjohtaja/lääkäri/professori yms pukeutynut "viralliseen" työasuunsa: esim bleiseri, tiukahko hyvin istuva hame, tiukahko paita, sukkahousut, korkokengät, hiukset kauniisti laitettu, sopiva kevyt meikki, aistillinen parfyymi... mutta joku huollitellussa ulkokuoressa kuitenkin paljastaa valtavan kiiman, himon ja puutteen kun ei ole saanut miestä aikoihin.. näen silmistä tuon ja hän tietää sen mutta ei voi/uskalla sanoa sitä.

Joskus olen ollut vastaavan tyyppisessä tilanteessa ja tuo tunnelma/olo on jäänyt muistiini..

Vierailija
9/19 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shiriä tai Nyxi Leonia <3

Vierailija
10/19 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hirveän outoa settiä täällä

Vierailija
11/19 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ehdottomasti.

Vierailija
12/19 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeasti koulutettu nainen, yritysjohtaja/lääkäri/professori yms pukeutynut "viralliseen" työasuunsa: esim bleiseri, tiukahko hyvin istuva hame, tiukahko paita, sukkahousut, korkokengät, hiukset kauniisti laitettu, sopiva kevyt meikki, aistillinen parfyymi...

...On polvillaan mun edessä, avaa mun duunarin haalarit, ottaa mun paisuvan kalun kätensä ja ohjaa sen pehmeiden huuliensa välistä syvälle suuhunsa.

Vierailija
13/19 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ehdottomasti.

Oikein haisevalla hikiperseellä..

Vierailija
14/19 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kertaluvun kuuden epälineaarisen differentiaaliyhtälöryhmän diskreettiä ratkaisua ja ratkaisun epästabiilisuutta

Vaihtoehtoisesti kuusiryhmä transport yhtälöä tai sennyksinkertaistettua diffuusioyhtälöä.

Jos epälineaariset ei saa mua kiimaiseksi niin diffuusioyhtälöt on varma, aina!

Vierailija
15/19 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus roolileikistä, jossa "kohtalokas nainen" vie minut tällaiseen huoneeseen ja jättää minut sinne vajoamaan hitaasti, mutta varmasti noiden pienten muovipallojen sekaan.

Vierailija
16/19 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies masturboimassa, joko käsin reilusti liukkaria käyttäen tai flesarilla. Loppuun oikein voihkiva tuleminen.

Helvetti pitikin alkaa ajattelemaan kesken työpäivän 🤪

Ja siis nainen olen..

Vierailija
17/19 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani paras kaveri. Hän voisi olla ikänsä puolesta lapseni, niin onhan se aika outoa...

18/19 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kirjoitti:

Mies masturboimassa, joko käsin reilusti liukkaria käyttäen tai flesarilla. Loppuun oikein voihkiva tuleminen.

Helvetti pitikin alkaa ajattelemaan kesken työpäivän 🤪

Ja siis nainen olen..

Ei nyt niin outoa mut sama 😄

Vierailija
19/19 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ajattelen vanhempaa miestä, joka on nuoren naisen läheisyydessä. Ne ottaa esim aurinkoa biitsillä ja se nainen levittelee siveästi haarojaan ( ei mitenkään flirttaile miehelle) ja mies ei ole saanut aikoihin, joten on ihan kiimassa. Sillä alkaa seisomaan ihan täysillä ja varovasti ja huomaamattomasti itteensä hinkkaamalla saa ihan mielettömän orgasmin, mutta yrittää pitää naamansa peruslukemilla. 

Tai vaikka kylpylässä, poreammeessa samantyyppinen tilanne. Nuori nainen on ihan vieressä ja miehellä alkaa ihan jumalaton seisokki..aah..

Ja tämä on pelkkää fantasiaa, sillä oikeesti mua ällöttää kaikki vanhan ukot, jotka tiiraa nuoria tyttöjä.