isot vai pienet nänninpihat?
Kommentit (21)
mulla 6,5cm DD/E-kupin tississä, toinen tissi on kyllä pienempi, voi RÄHMÄ!siinä ehkä hiuka pienempi piha, mutta eihän noista mittaa saa...kunnolla
Myös nännit paksut ja ulkonevat. Nännipihat jotain 7cm mittasin.
isot on imettäjillä, joka on luontaisesti merkki miehelle pysyä kaukana.
Mulla on luonnostaan isot nännipihat :/ Olleet ihan aina. Muistan kuinka teininä ihmettelin, että miksi kavereilla on niin pienet. Oli jokseenkin arka asia myös seurustelusuhteiden alkaessa. Harvoin näkee oikeastaan missään tällisiä, oma asiansa kai ovatko kenenkin mielestä erityisen kauniit. Miehet ovat kyllä aina hämmästelleet ja sanoneet pitävänsä :)
Myös nänneillä riittää kokoa, kun puuhastellaan :) Rintsikoiden koko 80 D/E jo ennen raskautta.. Nyt odotan kuinka isot näistä kasvaakaan..
Voi kun oisit sattunut kohdalle :)
Mun vaimolla on just tollaset. Hyvä ilmaisu. Hänellä nännien ja klitoriksen samanaikainen hyväily aiheuttaa ilotulitusorgasmin. Sellaisen, joka kestää noin 10 minuuttia.
Nimittäin 17; niin mullekin käy...
Kun toisen tissini vadelmanänniä imetään ja toista samanaikaisesti hyväillään, samalla klitorista " kutkutellen" tuloksena on juuri tuo mainitsemasi " ilotulitusorgasmi" !
Kertokaapa, miksi tuollainen rintojen ja klitan käsittely teillä noin hyvän orkun aiheuttaa. Täytyypä tilata ukolta moinen käsittely.
Isot nännit, tummat ja todella suuret nännipihat.. Semmosen imettäjän luo kun pääsisi, joka imettää lasta.
Eli odottavien äitien ja jo synnyttäneiden maitoa tihkuvat tisut on kymppi+
En mä osaa selittää MIKÄ siinä on. Mut mun mies vaan on niin taitava käsittelemään mun nännejä kielellään ja osaa nuolla ja sormettaa klittaa just oikein... Vaikea selittää.
Vaaleanpunaiset ja pienet ei sytytä yhtään! Ja nännien on nöpötettävä kuin nortin natsat!
Eivät ole muuttuneet miksikään sen jälkeen kun 16 vuotta täytin.
isot nänninpihat on ihanat
vielä jos suuren nännit
niin kuinka voisikaan suun pitää erossa niistä??
Isot nänninpihat ja isot nännit. Oikeastaan tällä alueella vanhemmat naiset lyö laudalta nuorten naisten terhakat tissit mennen tullen.
Että, mistä löytäisin sellaisia sivuja tai videoita, missä esiintyy raskaana olevia tai jo synnyttäneitä äippiä maitoisine, suurine tisuineen??
Tietääkö joku hyvän paikan?
vauva on muutenkin syönyt totaallisesti tissini:) Jos ne ennen oli kokoa 75D ni nyt 75B/C