Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omakannassa lukee että soittoaika tarpeen niin soittaako joku mulle?

Vierailija
27.03.2019 |

Kävin tutkimuksissa ja äsken luin Omakannasta lääkärin tekstin, että soittoaika on tarpeen. Mitä tämä tarkoittaa? Odotanko, että joku soittaa mulle vai soitanko itse jonnekin, jos niin minne?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee niin että jos 6 viikon välein otettavissa verikokeissa ilmenee jotain outoa niin lääkäri soittaa mulle. Ei niissä ole mitään kyllä ollut, joten ei soittoa. Uusi lääkitysmäärä ohjeistettu sitten vaan omakannan uudessa tekstissä.

Jos sulle ei parin päivän sisään soiteta, niin joudut soittamaan ja kysymään mitä tarkoittavat. Missä sua on viimeksi hoidettu (joku tietty poliklinikka) niihin on omat numeronsa. Voit samalla antaa palautteen että voisivat ilmaista itseään tarkemmin. Nuo ovat toisinaan vähän epäselvästi ilmaistu kuka soittaa ja kenelle, mihin ja milloin.

Vierailija
2/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin kerran kys. Terveysasemalle, mutta kukaan ei vastannut puhelimeen. Enää en soita. En ymmärrä, mikseivät kirjoita kaikkea sanottavaansa sinne Omakantaan samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat ite ja varaat sen soittoajan.

Vierailija
4/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä viitsi soittaa enää numeroon josta ei koskaan vastata. Annan asian olla. Kiitos tiedoista.

Vierailija
5/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin kerran kys. Terveysasemalle, mutta kukaan ei vastannut puhelimeen. Enää en soita. En ymmärrä, mikseivät kirjoita kaikkea sanottavaansa sinne Omakantaan samalla.

Koska kaikkea ei sinne saa laittaa, ellei ole puhunut potilaan kanssa. Lisäksi nopeampi puhuessa tulkita niitä tuloksia ja sopia samantien seuraava käynti jos on tarve.

Vierailija
6/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää mennyt kummalliseksi. Miten joku vanha ihminen joka ei tajua omakannoista mitään näistä oikein selviää.

Vierailija
7/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinulle täytyy jonkin soittaa Tk:sta?

Soittoaika tarkoittanee, että tiettynä päivänä joku soittaa. Tosin jos tämä teksti on ollut siellä jo ennen kokeita, niin se on sitten lääkärin oletus.

Jos kukaan ei soita, ei ole mitään poikkeuksellista kokeiden tuloksissa. Itse katson verikokeiden tulokset kannasta, ja vertaan, sopiiko viitearvoihin. Mutta kuvauksia tms en toki ymmärrä, vaikka röntgenläkärin lausunto olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi