Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä päivästä lähtien eduskuntavaalit ovat TURVALLISUUSVAALIT.

Vierailija
27.03.2019 |

Tästä rikollisia hyysäävästä ääriliberaalista politiikasta on päästävä eroon. Emme me voi hylätä lapsia ja antaa saman menon jatkua.

Tarvitaan kovempia rangaistuksia ja ennen kaikkea tekoja puheiden sijaan.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä ne on edelleen eduskuntavaalit.

mutta teema on turvallisuus. Ilmasto ei kiinnosta nyt ketään.

Miksi pitää olla yksi teema? Turvallisuus ja ilmasto eivät sulje pois toisiaan.

Ilmastoteema on vain yritys saada huomio pois oikeista ongelmista. Punavihreät vastustavat jatkuvasti rangaistusten nostamista.

Höpöhöpö. Punavihreät ovat mm. ajaneet Suostumus-aloitetta, jonka yksi tavoite on, että 16-17 vuotiaan hyväksikäyttö käsitellään jatkossa raiskauksena -> sakkorangaistus ei ole enää mahdollinen -> rangaistukset näissä tapauksissa kovenevat.

No juuri tätä rangaistuksien koventamista persut eivät halua kun silloin valkoihoiset suomalaiset miehetkin joutuvat tilille perheväkívallasta, ráiskauksista, muusta seksúaalisesta ahdístelusta, jne jne.

Vierailija
22/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstapersuilla alkaa jo nyt kuppi kiehumaan yli reunojen. Samaa se taitaa olla kenttäpersuillakin.

No turvallisuus kiinnostaa niitä jotka ovat huolissaan naisten ja lasten rai skauksista ja m urhista, joita pöpilä kunniavieraat tekee tasalta ja puolelta mutta sinä et kuulu huolestuneisiin?

No voi víttu. Ei kiinosta sanon tämän.

"Herra" P a t r i k H å k a n s on sanonut minulle että hän on tehnyt ihmisķauppáá vuonna 2015p a k o l a i s k r i i s i n aikana ja hän on niin demokraatti, persu ja kokoomuslainen kuin vain muumilaaksosta löytyy. Víttu ja CERN mukula. Ottakaa copy paste tai screenshotti. Tämä on De Facto. Ja tällä on Sanoma Oy:n valtuuksia. Víttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut haluavat juuri minimirangaistuksia korkeammaksi. Nyt ei tuomita vaikka voisi.

Vierailija
24/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediasta kyllä lähtee paljon painovoimaa p a k o l a i s k r i i s i n syihon mutta totuus on se että media on itse luonut p a k o l a i s k r i i s i n.

He menettivät myös, kuningatar elizabeth2 menetti ihmiskunnan maailmsnkaikkeuden ja galaxyn avaimen koska John Kerry eikä George Bush halunneet olla euroopan p a k o l a i s i a joita he eivät ole. Media juúťáľáíšèt ovat niitä p a k o l a i s i a ja paimento kansalaisia p e r s l ä v i t s e 🐫🐫🐫🐫🐫🐫🐫🐫🐫🐫🐫😠😠😠😠😠víttu!

Vierailija
25/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ovat syyllisiä tähän rikosaaltoon.

Vierailija
26/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain rajaa!!! HEY! HEY! BUILD THE WALL FU**ING DEMOCRATS!

Vierailija
27/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on jo liian turvallinen. En kaipaa lisää turvallisuushakuisuutta.

Vierailija
28/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tapahtuisi jos kukaan ei äänestäisi ketään

Sipilästä tulisi suomen diktaattori 🙂

Jos siis kaikki oli äänestämättä, KAIKKI.

Sekin sopisi minulle vallan mainiosti.

Olisin heti valmis apuriksi aktiivimalli poliisiksi ihmisřòšķíá vastaan. Mutta sinun kysymys oli vähän jos...jos...ja jos...

Ihmiskunnan äänestys pitää tapahtua.fi

Vierailija
29/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... persuthan hyväksyvät muunmuassa ra is kaamisen. Ainakin tuomitut ra is kaajat kelpaavat ehdokkaiksi.

Vierailija
30/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma. Roomalla on aina demokratia.

Roma on imperiumi joka ei ole kuollut.

Amor. Ihmiskunnan äänestys. Imperialista globaalisaatiota ei voi tulla eikä CERN:iä. Ihmiskunnan äänestys.

Mitä te teette kaikilla maapallon aseilla alapeukuttajat tästä aiheesta?

Vierailija
31/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avain on kuningattareen silmän sisällä ja ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunu on hänen perseessä.

Vierailija
32/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa äänestää PS, jotta saadaan rikolliset linnaan. Poliisitkin äänestää PS.

Vierailija
33/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää missä asemassa Sauli Niinistö on nyt esimerkiksi ja poliisit. CNG rap artisti teki musiikki biisin nimeltä not my president koska hän tiesi että Sauli Niinistö on hänen presidenttinsä.

Tarvitaanko me tähän amerikkalaisuutta enemmän? Emme tarvi.

Me tarvitaan suomalaisia osaajia ja kunnianhimoisia työntekijöitä ketkä ymmärtävät loputtomasti.

Se ei ole p e r s l ä v i t s e rakentaa ihmiskunnan äänestystä. Se on demokratian ja Roman imperiumin violetin armeijan kunnioittamista.

Vierailija
34/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun turvallisuuteni on kiinni ihan muusta kuin rikollisuudesta. Eniten sitä uhkaa työttömyyteni ja se, ettei näin yli viisikymppisenä taida kelvata työelämään enää. Eläke jää mitättömän pieneksi, köyhä vanhuus edessä, ja vanhusten hoito kun on mitä on.

Vierailija
35/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää keskustaa koska keskusta on kansan asialla eikä herra Juha Sipilä ole diktaattori. Hän tulee olemaan minun hyvä kaveri. Keskusta ei todista mitään, keskusta on liberaalisen demokratian puolella. Keskusta on De Facto. Keskusta edustaa työtä joka on loputonta kuten työn pitää olla ja me tähtäämme laatuun, emmekä siedä idíòóťťíá paskaa!

Vierailija
36/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstapersuilla alkaa jo nyt kuppi kiehumaan yli reunojen. Samaa se taitaa olla kenttäpersuillakin.

Sinulla on varsin suppea sanavarasto. Oletko käynyt ihan normaalia koulua vai erityiskoulua?

Vierailija
38/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun turvallisuuteni on kiinni ihan muusta kuin rikollisuudesta. Eniten sitä uhkaa työttömyyteni ja se, ettei näin yli viisikymppisenä taida kelvata työelämään enää. Eläke jää mitättömän pieneksi, köyhä vanhuus edessä, ja vanhusten hoito kun on mitä on.

Ihmiskunnan äänestämisen hidastelu on tuonut paljon valoa siihen että ilmainen asuminen työttömänä ei saisi jatkoa koska globaalisessa maailmassa tehdään paljon kilpaa siitä että ketkä voisivat kuulua 1% maapallon rikkaimpien joukkoon päästääkseen ylikansoittuneelta ihmiskunnalta pakoon rahan ja vallan kanssa. Tätä toistoa on paljon tehty maapallossa ja tiedän että ei yksikään tuleva ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunun haltia voi estää tätä totaalisesti, tämä on liberaalista demokratiaa, tämä että minä voisin jaloudella nähdä ja sisäistää parhaimmat osaamiset maassani missä olen kasvanut ja varttunut näkemään köyhimpien osaisten auttamisessa parhaimman mukaan loppuun saakka.

En lähtisi nauttimaan 1% rikkaimpien tekijöiden kanssa vaan olisin aina kansan tukena parhaiman mukaan ja olisin samalla móŕaalinen imago kuin kansa ylikansoittuu niin 1% väestölle jotta suomi saataisiin pysyttyä tasa-painoisena. CERN ei kuulu tähän, se jätetään. Tästä pidemmälle en voi kertoa koska olen yksi ehdokas seuraavalle ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunun haltijaksi ja haluan takaa tulevaisuutta siihen suomeen johon minä olen tullut. En voi kertoa koska haluan nähdä kansaa omin silmin niillä tekijöillä jotka ovat nähneet nykyisen lojaalisuuden ja kaikkia rikkaita meitä ei ole rikastuttamaan, kuten minua. Haluan olla aikamme mahtavin tässä ja jäädä suomeen pääosin vaikka kiinassa olisi iso tarve jalkapallo valmennukseen.

Toivon että eläke olisi vähintään 870e takautuvasti mahdollisesti tässä ylikansoittuneen vaarojen globaalissa maapallossa ilman lupauksia ja asumistuki korkeampi eläkeläisille.

Vierailija
39/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa äänestää PS, jotta saadaan rikolliset linnaan. Poliisitkin äänestää PS.

Kaikkein hienointa olisi, jos pääsisi äänestämään persua ja poliisia, Packalenia, sisäministeriksi. Mutta valitettavasti väärä vaalipiiri.

Vierailija
40/47 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CERN meriitti kuolee omaan paskaan ja liberaali demokratia tulee eliksiirisesti esille kansalle ja kansa ÄÄNESTÄÄ KESKUSTAA! Torilla/keskustassa saa tavata kaikki väärä uskoiset íđíòòtin paskan tekijät katsomalla peiliin parhaimman mukaan ja jos ei tottele perustuslakia niin joutuu vankilaan.

Vankilaan joutuvat vain väärä uskoiset kuin iđíòtismi ollaan työstetty suomen perustuslakiin. 🗝

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi