No niin naiset, kertokaapa nyt miksi olette niin paljon parempia kuin suomalaiset miehet.
Aina täällä saa kuulla jotain tyyliin että joku ulkomaalainen ystävä on todennut että suomalaiset miehet ovat rumia ja kauheita mutta naiset taas kauniita.
Sitten kun joku pyytää selittämään tarkalleen mikä tekee suomalaisista miehistä muita miehiä huonolaatuisempia niin eipä tule vastausta.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Nämä keskustelut on aina tosi hedelmällisiä ja sisältävät paljon uutta ja oivaltavaa.
Tämähän taitaa olla yksi niistä mammojen lempiaiheista. Kertokaa nyt niin voidaan vähän faktojen avulla selvittää onko totta vai ei.
- ap
Suomaiset geenit nyt valitettavasti ei näytä miehillä niin hyvältä; feminiiniset vaaleat piirteet = suloisia naisia ja vauvoilta näyttäviä miehiä.
Suomalaiset on muutenkin niin epäsosiaalista kansaa, edes vahingossa ei voi katsekontaktia ottaa tai saati hymyillä. Suomalainen mies ei yritä pokata kuin tuhannen jurrissa naama punaisena helottaen.
Vierailija kirjoitti:
Suomaiset geenit nyt valitettavasti ei näytä miehillä niin hyvältä; feminiiniset vaaleat piirteet = suloisia naisia ja vauvoilta näyttäviä miehiä.
Suomalaiset on muutenkin niin epäsosiaalista kansaa, edes vahingossa ei voi katsekontaktia ottaa tai saati hymyillä. Suomalainen mies ei yritä pokata kuin tuhannen jurrissa naama punaisena helottaen.
Pitääkö teitä aina pokata? Voisitte kiristää sitä vetskaria. tämä ei hyvään pääty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö teitä aina pokata? Voisitte kiristää sitä vetskaria. tämä ei hyvään pääty
Miten luulet ikinä saavasi naisseuraa jos et ota kontaktia naisiin? Telepatialla?
Älä välitä ap, ihan yhtä lailla me suomalaiset naiset saamme koko ajan kuulla olevamme rumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä keskustelut on aina tosi hedelmällisiä ja sisältävät paljon uutta ja oivaltavaa.
Tämähän taitaa olla yksi niistä mammojen lempiaiheista. Kertokaa nyt niin voidaan vähän faktojen avulla selvittää onko totta vai ei.
- ap
Trollit ovat trolleja. Minulla olivat teinipoikani mukanani työmatkallani Espanjassa ja kummasti siellä teinityttöjen päät kääntyivät poikien perään. Molemmilla pojilla vaalea iho ja hiekanvaaleat hiukset sekä siniset silmät. Espanjassa sitä väritystä pidetään kauniina/komeana.
Ei me olla parempia, ollaan ihan yhtä hyviä tai huonoja ja kaikkea siltä väliltä. Se sen sijaan ei paljon vaadi että on palstan vakiomiehiä parempi. Johän täällä tuli tänään selväksi että kantokin on ja siihen voi vain yhtyä, pun intended.
Ainut, mitä itse olen oikeasti kuullut jonkun ulkkiksen sanovan suomalaisista miehistä, oli yks käsittääkseni hollantilainen nainen joka valitti etteivät tee aloitetta.
Mutta miten tada-arvon mallimaassa kukaan mies enää voisikaan tehdä kun se on suurinpiirtein raiskausyritys? Tietty tämä oli ehkä 2014 tai 15 ja meetoo on varmasti muuttanut asiat jopa Alankomaissa.
Ja minä EN sitten ole katkera enkä pillunkipeä kun olen homo.
Minusta suomalainen nainen on paras. Uskon että suurin osa suomalaisista naisista arvostaa myös suomalaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten luulet ikinä saavasi naisseuraa jos et ota kontaktia naisiin? Telepatialla?
Ei kun äidin tai valtio n pitää järjestää joka jurpolle kumppani. Itse ei voi tehdä muuta kuin vtuilla somessa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta suomalainen nainen on paras. Uskon että suurin osa suomalaisista naisista arvostaa myös suomalaista miestä.
Arvostan kyllä tuntematon ani miehiä. Isääni, miestäni, poikani ylipäätään IR tuntemani. Tällä palstalla miehet ovat jotain toista lajia, jota elävässä elämässä ei kohtaa. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan kyllä tuntematon ani miehiä. Isääni, miestäni, poikani ylipäätään IR tuntemani. Tällä palstalla miehet ovat jotain toista lajia, jota elävässä elämässä ei kohtaa. Onneksi.
Siis arvostan tuntemiani miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ei tarvitse kun riittää yksi. kovin koneita en edes halua. tämä on mennyt aivan hulluksi. paneskellaan jokaisen kanssa ja nautitaan elämästä. Just joo
Minä ainakin olen. komistus ja suomalaiset naiset ovat maailman kauniimpia
Vierailija kirjoitti:
Ainut, mitä itse olen oikeasti kuullut jonkun ulkkiksen sanovan suomalaisista miehistä, oli yks käsittääkseni hollantilainen nainen joka valitti etteivät tee aloitetta.
Mutta miten tada-arvon mallimaassa kukaan mies enää voisikaan tehdä kun se on suurinpiirtein raiskausyritys? Tietty tämä oli ehkä 2014 tai 15 ja meetoo on varmasti muuttanut asiat jopa Alankomaissa.Ja minä EN sitten ole katkera enkä pillunkipeä kun olen homo.
Minä olen taas kuullut erään keski-eurooppalaisen naisen sanoneen, että suomalaiset miehet tuntuvat jotenkin alistetuilta?" Tämä oli ainut negatiivinen (kait) kommentti suomalaismiehistä, jonka olen kuullut. Nainen oli oman maalaisen miehensä kanssa liikenteessä stadissa.
Kukaan terve nainen ei halua automaattisesti ulkomaalaista miestä. Elämä on niin paljon helpompaa suomalaisen kanssa. Joskus niitä suomalaisia ei vain löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten tada-arvon mallimaassa kukaan mies enää voisikaan tehdä kun se on suurinpiirtein raiskausyritys? Tietty tämä oli ehkä 2014 tai 15 ja meetoo on varmasti muuttanut asiat jopa Alankomaissa.Ja minä EN sitten ole katkera enkä pillunkipeä kun olen homo.
Minä olen taas kuullut erään keski-eurooppalaisen naisen sanoneen, että suomalaiset miehet tuntuvat jotenkin alistetuilta?" Tämä oli ainut negatiivinen (kait) kommentti suomalaismiehistä, jonka olen kuullut. Nainen oli oman maalaisen miehensä kanssa liikenteessä stadissa.
Kukaan terve nainen ei halua automaattisesti ulkomaalaista miestä. Elämä on niin paljon helpompaa suomalaisen kanssa. Joskus niitä suomalaisia ei vain löydy.
Niin, mikä on se juttu joka saa naisen kelpuuttamaan vain ulkomaalaisia? Nykyisin näyttää siltä että jokainen tietää jonkun naisen joka seurustelee vain ulkomaalaisten kanssa.
Yhtälailla tai enemmän niitä kus ipäitä on ulkkareiten keskuudessa. Tosin näköjään noi puutteet katotaan läpi sormien ja suomalaisen miehen kanssa ei.
Tuossa naisvihaketjussakin joku tokaisi että latinoita tulee ikävä kun palstalassukoitten juttuja lukee. Just. Eipä sitten taideta tietää mitä noi latinomachot puhuu naisistaan selän takana? Ja huorissa käynti ihan arkipäivää vaikka olis vaimo kotona.