Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko naiseni takaisin ja mitä teen?

Runopoika
27.03.2019 |

Mulla oli maailman ihanin vaimo. Vaikka oltiin lyhyen aikaa yhdessä, niin tämä oli jotain niin ainutlaatuista mihin en ole koskaan eläissäni törmännyt. Meillä luisti jutut, seksi oli mahtavaa ja tämä tyyppi tuntui todella oikealta. Meillä oli paljon riitoja ja ongelmia, mutta omalta osalta ongelmat alkaa olla takana päin. Toisella osapuolella ei asiat ole kovinkaan hyvin, mutta ongelma on myös siinä etten saa olla hänen tukena vaikka haluaisin. Hän torjuu minut jatkuvasti, sillä ahdistuu minusta. Hän jättikin minut yllättäen eli veti ns. Maton jalkojeni alta. Olimme hetken näkemättä ja yritimme parin päivän ajan "tapailla" ja taas hän veti maton jalkojeni alta. Ilmoitti ettei pysty tähän. Aikaa kuulemma pitäisi antaa hänelle ja takeita ei ole mistään, mutta rakastan häntä niin paljon ja haluaisin yhteisen tulevaisuuden hänen kanssaan, mutta yksin en voi sitä tehdä. Parisuhteeseen tarvitaan kaksi. Tuntuu myös kohtuuttomalta jäädä odottamaan sitä hetkeä jos ja kun hän haluaisi vielä yrittää, kun enhän minä sitä tiedä milloin se aika koittaa vai koittaako se koskaan. Jos odotankin turhaan? Tämä on niin epäreilua. :( Toisaalta mietin jos vain yrittäisin unohtaa hänet ja jatkaa elämääni eteenpäin, mutta haluaisin tämän ihmisen kanssa jakaa elämäni. Mitä jos hän ottaa yhteyttä vasta, kun olen mennyt eteenpäin niin paljon, etten voi enää peruuttaa sitä omalta osaltani? Uskon etten varmaan tule ketään toista naista rakastamaan näin syvästi kuin häntä. Tässä oli sitä jotain ja tajusin hänen ansiostaan rakkauden todellisen merkityksen.

Saanko naiseni takaisin ja mitä teen?

Vaihtoehdot

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa. Naiset vihaa ruikuttajamiehiä! Olet ällöttävä nössö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi