Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono itsetunto

Vierailija
27.03.2019 |

Koska se helpottaa?se itsensä ankara kritisoiminen ja mollaaminen ja muihin vertaaminen?olen jo 36.2 lapsen äiti ja vaimo. aina sama juttu.jos saan edes hiukan oloani paremmaksi niin yksi vertailu äidiltä siskooni,mieheltä ihaileva katse toiselle naiselle tai töissä joku tilanne jonka koen etten onnistunut täydellisesti niin johan saan taas keräillä itseäni monta päivää..en tiedä mikä auttaisi mutta en jaksa tälläistä vuoristorataa.oletin että ikä tuo varmuutta mutta 50 pitää elää että helpottaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko 36.2 lapsen äiti vai 36vuotias 2lapsen äiti?

Vierailija
2/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäs hankkia kunnnon mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletko 36.2 lapsen äiti vai 36vuotias 2lapsen äiti?

Kiitos kun poimit pointin jutustani.

Vierailija
4/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäs hankkia kunnnon mies.

Minulla on ihan hyvä mies ja en ajattele että toinen ihminen on vaatuussa toisen itsetunnosta vaan jokainen omastaan.

Vierailija
5/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattiset ihmiset ovat herkempiä sisäiseen negatiiviseen arvosteluun. Kun teet virheen ja huomaat arvostelevasi (moittivasi) itseäsi niin olisi hyvä tiedostaa, että kukaan ei ole täydellinen ja siihen ei tarvitsekkaan pyrkiä. Yleensä stressi edesauttaa negatiivista ajattelua. Yksi keino on siis vain tiedostaa, että tämä ääni ei ole "järkevää" tai "minua" kun moitit itseäsi.

Vierailija
6/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empaattiset ihmiset ovat herkempiä sisäiseen negatiiviseen arvosteluun. Kun teet virheen ja huomaat arvostelevasi (moittivasi) itseäsi niin olisi hyvä tiedostaa, että kukaan ei ole täydellinen ja siihen ei tarvitsekkaan pyrkiä. Yleensä stressi edesauttaa negatiivista ajattelua. Yksi keino on siis vain tiedostaa, että tämä ääni ei ole "järkevää" tai "minua" kun moitit itseäsi.

Kiitos.oman pääni sisällä tämä ongelma onkin.kun vain saisikin sen jotenkin sammumaan tai järjellistettyä.se syö voimavaroja tosipaljon kaikelta ja mistään ei kunnolla pysty nauttimaan kun kokoajan miettii miten tämäkin pitäisi tehdä paremmin tai näyttää paremmalta.

Ap

Vierailija
7/7 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos.oman pääni sisällä tämä ongelma onkin.kun vain saisikin sen jotenkin sammumaan tai järjellistettyä.se syö voimavaroja tosipaljon kaikelta ja mistään ei kunnolla pysty nauttimaan kun kokoajan miettii miten tämäkin pitäisi tehdä paremmin tai näyttää paremmalta.

Ap

https://markmanson.net/not-giving-a-fuck

Lue tuo niin pääset alkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän