Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten koulukiusaaja voi olla suosittu poliitikko?

Vierailija
26.03.2019 |

Maria Ohisalo kiusasi, kun oltiin opiskelukavereita, ja sain hänestä jotenkin sellaisen kuvan, että hän on aika yksinkertainen nainen, miten hänestä on yhtä äkkiä tullut valtakunnan ykkösjulkkis? Ja poliitikko..Taitaa olla persujen mieleen..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomukseen ei pääse, jos ei ole kokemusta toisten kiusaamisesta.

Vierailija
2/11 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että että tarkoitit Maria Guzeninaa - näitä ex-kiusaajia on näköjään enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asti vihreät on olleet persujen mieleen? Pässi! Ei ihme että sinua kiusattiin kun olet noin tyhmä.

Vierailija
4/11 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tulla julki niillä tarinoilla. Aika pistää kiusaaja maksamaan vihdoin mitä on tehnyt sinulle.

Vierailija
5/11 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajista tulee joko yritysjohtajia tai kokoomuspoliitikkoja.

Vierailija
6/11 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut huhun, että Alexander ajoi sokean koulutoverinsa kiusaamisella itsemurhaan, lähti sitten vuodeksi vaihto-oppilaaksi, jotta kohu laantuu.

Vierailija
7/11 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä kiusaajat on olleet lapsia itsekin silloin kun kiusaaminen on tapahtunut. Itsekin olen joskus kiusannut, useamman vuoden. Sitten tulin järkiini ja pyysin anteeksi, mikä ei tietysti auttanut enää asiaa. Tunnontuskia tunnen vielä yli kolmekymppisenäkin, mutta joskus kun kerroin olleeni 11-14 vuotias kiusatessani, tajusin miten nuori olen ollut itsekin. Toisten aivot kehittyvät myöhemmin kuin toisten, en ole keksinyt mitään muuta järkevää selitystä sille miksi joskus kiusaaminen tuntui kivalta ja yhtäkkiä sitten tajusi toimineensa todella väärin.

Vierailija
8/11 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajathan ovat usein muiden oppilaiden suosiossa, ehkä sen takia, että muut ajattelevat, että heitä ei sitten kiusata. Tämä sama muiden huono kohtelu ja näiden osoittama suosio jatkuu, kun kiusaaja kasvaa aikuiseksi. Sen vuoksi eduskuntakin on täynnä kiusaajia ja juurikin työpaikoilla kiusaajat etenevät kohti johtoporrasta kaikkein nopeimmin.

Vierailija
9/11 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut huhun, että Alexander ajoi sokean koulutoverinsa kiusaamisella itsemurhaan, lähti sitten vuodeksi vaihto-oppilaaksi, jotta kohu laantuu.

Hyi helv.. jos on totta!

Vierailija
10/11 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaajista tulee joko yritysjohtajia tai kokoomuspoliitikkoja.

Tai vihervassareita...

Vierailija
11/11 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helv.. jos on totta!

Tuostahan oli Nyt-liitteessäkin: 

https://www.hs.fi/nyt/art-2000002729071.html