Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ärsyyntynyt omasta elämäntilanteestasi?

Vierailija
26.03.2019 |

Miksi? Mikä helpottaisi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ärsyttää. Ihan kaikki.

Vierailija
2/15 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin lopussa siihen. Rahavaikeudet, lapsen sairastelu, oma paheneva fyysinen sairaus,useat tahot syyttelemssä että en saa asioita hoidettua (onpa helppoa yrittää kaikki hoitaa yksin). Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin lopussa siihen. Rahavaikeudet, lapsen sairastelu, oma paheneva fyysinen sairaus,useat tahot syyttelemssä että en saa asioita hoidettua (onpa helppoa yrittää kaikki hoitaa yksin). Ap

Muistan sinua rukouksessa.

Vierailija
4/15 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo

Vierailija
5/15 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän pitäisi olla ihanaa ja ainutkertaista. Olen henkisessä vankilassa jossa surkastun ja heikkenen päivä päivältä. Kaikki epäonnistuu ja olen lamaantunut. Päivät on kuin viivaa vetäisi tai pinnan alla sukeltaisi pääsemättä koskaan pinnalle. En todella tiedä mikä auttaisi. Miksi edes synnyin? Se ei ole marttyyriutta mutta en keksi yhtään hyvää asiaa miksi olen syntynyt.

Vierailija
6/15 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti. Näyttää olevan niin, että vaikka menisi miten hyvin, niin sitten pienet asiat ärsyttävät. Jos ei syöpä, avioero tai konkurssi uhkaa, niin kyllähän hyttysen ininäkin vituttaa.

Vierailija
7/15 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan myös sua rukouksin.

Vierailija
8/15 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

R

Vierailija
9/15 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän pitäisi olla ihanaa ja ainutkertaista. Olen henkisessä vankilassa jossa surkastun ja heikkenen päivä päivältä. Kaikki epäonnistuu ja olen lamaantunut. Päivät on kuin viivaa vetäisi tai pinnan alla sukeltaisi pääsemättä koskaan pinnalle. En todella tiedä mikä auttaisi. Miksi edes synnyin? Se ei ole marttyyriutta mutta en keksi yhtään hyvää asiaa miksi olen syntynyt.

vanhempas on nussinut, siksi olet syntynyt. Turha etsiä mitään yliluonnolisia tarkoituksia ja syitä.

Vierailija
10/15 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olen. Työpaikalla jouduin hyväksikäytetyksi ja mm. minulle kuuluvia palkkoja jätetty täysin tietoisesti maksamatta, oma terveys petti, talousvaikeudet, pahentuneet mielenterveyahäiriöt traumataustalla, burn out, koululta kukaan ei vastaa ohjauspyyntöön, kauhea stressi kaikesta ja olen todella onneton. Perheessä kriisejä kriisien perään ja oma sisarus yrittää jatkuvasti manipuloida sekä huijata. En saa tukea oikein missään ja joka paikassa pitäisi pystyä vain vastaamaan, että mahtavan hyvin menee, kiitos kysymästä! Vaikka tekisi mieli vain itkeä ihan koko ajan.

Vierailija
11/15 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että elämä oliisi mallillaan ja joku ihana nainen tossa kainalosssa.

Vierailija
12/15 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että elämä oliisi mallillaan ja joku ihana nainen tossa kainalosssa.

Elämää ei oikeiin pysty käsitttää. Se on ikuuuinen opintomatkaa.

Vierailija
13/15 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin epäonnistunut luuseri. En tiedä noustaanko enää tästä suosta.

Vierailija
14/15 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ärsyyntynyt.

En käsitä miksi olen yhä vaan tämän miehen kanssa. Jopa lapset tehty tuon kanssa. Siis kolmekymmentä vuotta. Se on aika pitkä aika viettää aikaa henkilön kanssa, johon ei ole koskaan ollut rakastunut. Seksi ei toimi, en haluakkaan että toimisi.

Ei, se ei ole raha mutta en vaan saa aikaiseksi lähteä ja se ottaa päähän. Ja huom mieskään ei ole rakastunut minuun tulenpalavasti. Koskaan ei ole minulle mitään siihen viittaavaa sanonut. Ei olla pussailut viimeiseen kahteenkymmeneen vuoteen ollenkaan.

Vierailija
15/15 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän uupunut mutta valoa päin mennään.

Jätin hiljan mieheni joka ei viitsinyt laittaa tikkua ristiin minun eteen, en enää jaksanut juosta terapioissa itkemässä. Arki oli viileää, seksiä oli vuosi sitten. Päättelin että kolmikymppisenä ehdin löytää vielä jonkun toisen, ainakin komeaa petiseuraa löysin pahimpaan hätään.

Välistä iskee paniikki, miten esim. hoidan raha-asiat järkevästi, miten osaan ostaa telkkarin ja virittää kanavat?

Uskon kyllä vakaasti että pian helpottaa, kun kevätkin tulee voimalla.