Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa, jos sää ei merkitse paljon?

Vierailija
26.03.2019 |

Tarkoitan, että mun elämässä sillä millainen sää on, ei ole juuri mitään merkitystä. Toki ihan äärisäät kuten myrskyt tai ultrahelteet haittaa, mutta joka päiväisessä elämässä on lähes sama millainen sää on.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa

Vierailija
2/5 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ainakin sitä, ettet taida hirveästi ulkoilua harrastaa. Mitäpä sillä säällä väliä kotisohvalla röhnätessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan sinänsä paitsi että pidän lumesta enkä tykkää kesästä ja auringon paisteesta.

Vierailija
4/5 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en aiemmin juuri piitannut säästä, kun olin työtön. Ei herättänyt minussa suurempia intohimoja. Sitten kun hankittiin vene, alkoi kiinnostaa vähän enemmän ja katselin säätiedotteista milloin olisi hyvät veneilykelit. Kun oli lähes tyyntä, niin intoilin ihan ja kyllähän se tyynellä säällä veneily on ihan mahtavaa. Myöhemmin pääsin töihin, jossa työskentelen osittain ulkona (pysäköinninvalvontaa) ja alkoi sää kiinnostaa jo ihan tosi paljon! Pakkasessa jäätyy sormet ja sateessa tai lumipyryssä työskentely on hankalaa. Kyllä talvela katson vähän tarkkaan, minkälaista pakkasta on luvassa, että osaan varautua henkisesti. Ja leudommilla säillä toivon ettei sataisi koko vuoron ajan.

Vierailija
5/5 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti AP ei ulkoile paljoa? Minä kuljen työmatkat kävellen tai pyörällä, joten sää vaikuttaa paljonkin pukeutumiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä