Avioliitto suomalaisittain: "Jos poikkeuslupa heltiää, puoliso voi siis olla täti, setä tai eno."
Kommentit (28)
Tähänkö kaksimielisyyksiä nuoremmille viljelevät sukulaiset pyrkivät?
No huhhuh, onneksi poikkeusluvat kielletään.
Ei ihme, ettei kyky tykkää. Aika outo poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh, onneksi poikkeusluvat kielletään.
Vain alaikäisten avioliittojen osalta. Kummisetä voi yhä mennä naimisiin veljentyttären kanssa jatkossakin.
MITÄ? En ole tiennytkään tuollaisesta. Mitä oikein liikkuu senkin päässä joka tuollaisen poikkeusluvan myöntää?
Jokaisen tulisi saada mennä naimisiin aivan kenen kanssa haluaa. Ruotsissa ollaan avarakatseisempia ja siellä saa mennä naimisiin puolisisaruksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
MITÄ? En ole tiennytkään tuollaisesta. Mitä oikein liikkuu senkin päässä joka tuollaisen poikkeusluvan myöntää?
Minäkään en tiennyt tuosta. Olin kuvitellut ettei tällainen kuulu kovinkaan moneen kulttuuriin, että voi mennä noin läheisen sukulaisen kanssa naimisiin. Eno on paljon geneettisesti serkkua läheisempää sukua.
Vasemmiston kansanedustaja sallisi seksin lähisukulaisten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen tulisi saada mennä naimisiin aivan kenen kanssa haluaa. Ruotsissa ollaan avarakatseisempia ja siellä saa mennä naimisiin puolisisaruksen kanssa.
En usko, että jälkikasvu arvostaa sitä, jos perinnöllisten sairauksien riski kasvaa tämän myötä pilviin ja itsellä käy huono arpa.
kukaan järjevä mies ei vie siskon tai veljen tytärtä naimisiin, vaikka tyttö näyttäisi kauniilta. liian läheistä sukua että kehtaisi lapsia alkaa tekemään. serkku on sitten eri asia.
Vierailija kirjoitti:
kukaan järjevä mies ei vie siskon tai veljen tytärtä naimisiin, vaikka tyttö näyttäisi kauniilta. liian läheistä sukua että kehtaisi lapsia alkaa tekemään. serkku on sitten eri asia.
Voihan se suhteen vanhempi osapuoli olla tätikin, mutta jotain on kyllä suvussa pielessä jos oman sisaren tai veljen lapset kiinnostavat tällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en tiennyt tuosta. Olin kuvitellut ettei tällainen kuulu kovinkaan moneen kulttuuriin, että voi mennä noin läheisen sukulaisen kanssa naimisiin. Eno on paljon geneettisesti serkkua läheisempää sukua.
Jutussa sanottiin, että se on hyvin harvinaista eikä ollut tiedossa, ovatko olleet biologisesti sukulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se suhteen vanhempi osapuoli olla tätikin, mutta jotain on kyllä suvussa pielessä jos oman sisaren tai veljen lapset kiinnostavat tällä tavalla.
Mutta usein voi olla, että veriside on vain paperilla, eivätkä kyseiset henkilöt ole olleet missään tekemisissä toistensa kanssa. Lisäksi täti voi olla lähes samanikäinen kuin itse on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutussa sanottiin, että se on hyvin harvinaista eikä ollut tiedossa, ovatko olleet biologisesti sukulaisia.
Kyllä, mutta miksi tällaista ylipäätään täytyy poikkeusluvalla mahdollistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta miksi tällaista ylipäätään täytyy poikkeusluvalla mahdollistaa?
Ehkä juuri sellaisia tapauksia varten, jos ei olla biologista sukua.
Siis onko tämä jotain demareiden tekosia taas?
Olin luullut, ettei serkkua läheisemmän sukulaisen kanssa pääse naimisiin, mutta näköjään vanhempien sisarukset ovat vapaata riistaa, samoin sisarusten lapset. Yök.