Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko rikas mies? Jos olet niin, pörräävätkö todellakin nuoret kaunottaret ympärilläsi?

Vierailija
26.03.2019 |

Ei kyllä itselläni. Tosin eihän täällä saa näyttää että on rahaa joten eipä sitä vähemmän varakkaista erotu.

Ulkomailla on sitten eri juttu. Siellä todellakin alaikäisetkin pörrää ympärillä. Tosin enpä tiedä onko se rahan takia. Pörräähän ne suomessakin ulkomaalaisten partamiesten ympärillä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin että kyllä se raha ympärillä pörräävien keski-ikää laskee 10-20v. Olen itse 46.

Vierailija
2/6 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäiset pörräävät ympärillä ja palstamies on iloinen?

Olen tyytyväinen siitä, ettei ajatteluvälineeni ole penis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne pyöris jos pääsis samoista ovista sisään mistä itse kuljen.

Vierailija
4/6 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei arvaisi varakkaaksi, kun tyylini on niin vaatimaton. Olen suorastaan saita, joten eivät pörräää.

Vierailija
5/6 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos rikkauden merkki on se että kta on +20€/h, niin joo olen. Pyöriikö kiimaisia pikkupiluja ynpärillä, niin ei. Kun eivät tiedä että olen "rikas". En tiennyt itsekään olevani "rikas" ennen kuin luin tämän päivän T&T-lehdestä jutun Oulun paperitehtaan häiskistä, jotka ovat saamassa fudut ja niiden kta on 22.46€/h. Ne tekevät sentään työkseen paperirahaa ja vuorotyötä peipperitehtaalla, itse en tee kumpaakaan, teen "vain" metallirahaa metallialalla.

Vierailija
6/6 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaankin sen tason rikas, että se herättää jo enemmänkin kunnioitusta/pelkoa, eli saan ihan kiitettävästi "öögaa" nuorilta misuilta, mutta ympärille eivät uskalla tulla pörräämään. Mikä on toisaalta ihan hyväkin, sillä en niistä kyllä välitäkään. Chase money, not bitches.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi