Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex laittoi taas viestiä, että eikö voitaisi palata yhteen

Vierailija
26.03.2019 |

Erosta noin 10 kuukautta. Juuri tänään viimeksi sattumalta mietin, että onneksi erosin siitä ihmisestä, miten kauhealla tavalla hän on loukannut minua henkisesti. En alennu enää ikinä vastaavaan kohteluun. Olin siinä suhteessa pelkkä kuori, minut oli tuhottu sisältä.

Olen viime aikoina alkanut vahvistua ja toipua tuosta sairaasta suhteesta kunnolla. Ja nyt hän laittaa viestiä... Sanoin hänelle viimeksi, että en halua olla nyt missään yhteyksissä häneen tällä hetkellä. Ja nyt tulee viestiä, joissa rukoilee minua takaisin...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estoon vaan exän numero.

Vierailija
2/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhde päättyi? Voi olla, että sinulla oli paha olla, mutta ex saattoi silti aidosti rakastaa sinua. Ja kaipaa sinua. Ei kai siinä muu auta kuin vastata toiselle, että enää ei yhteen aio palata.

Vierailija
4/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mahtaa olla tämä kauhea loukkaus joka teki ap:sta pelkän kuoren?

Vierailija
5/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on niin dramaattinen tapa ilmaista asioita, että pysyisin etäällä parisuhteesta kunnes on tasapaino hanskassa. Ja vaikka itsetuntoa hivelisi exän rukoilu niin tiedät hänen käyttävän manipulointia, käyttää niitä sanoja mitkä tietää sinuun tehoavan parhaiten. Exä nauttii kun pystyy vaikuttamaan sinuun, ei hän välttämättä riudu rakkaudesta sinuun vaan kunhan kokeilee. Lähettäisin hänelle sinun sijassasi meemin, missä on kuha (kala) ja teksti kuhan kokeilet...

Vierailija
6/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten suhde päättyi? Voi olla, että sinulla oli paha olla, mutta ex saattoi silti aidosti rakastaa sinua. Ja kaipaa sinua. Ei kai siinä muu auta kuin vastata toiselle, että enää ei yhteen aio palata.

Suhde päättyi niin, että minä tulin jätetyksi. Eron hetkellä minä olin se joka rukoilin exää takaisin. Vasta eron jälkeen silmäni avautuivat, näin suhteemme ikään kuin ulkopuolisen silmin ja tajusin että se oli sairas suhde, ollut jo pitkään. Henkistä väkivaltaa.

Nyt tilanne on toisinpäin. Ex rukoilee minua takaisin. Olen jo sanonut hänelle, että en halua jatkaa ja että parempi ettei olla missään yhteyksissä.

ap

Vierailija
7/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään jatkunut systemaattinen henkinen väkivalta. Joillekin voi olla vaikea ymmärtää, että kyllä, sellaista tapahtuu. Saatika että ymmärtäisi mitä se on ja miten se voi vaikuttaa ihmiseen.

ap

Vierailija
8/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estoon numero. Hänelle sinun suuttumisesikin on kannustus eli ei mitään huomiota.

Jos muutat, jatkossa osoite salaiseksi.

Jos on narsistinen mies, se muistaa aina mistä on saanut huomiota, ja voi yllättäen ilmestyä ovellesi vuosien päästä että hei kulta tässä mä nyt viimein olen, oot varmaan odottanut.

Noille ei saa näyttää että on epävarma. Ilmotat vaan ettei kiinnosta etkä mieti sitä enää.

Ennalta-arvattavaa noissa on, että niillä pitää olla naisia varalla. Eivät koe olevansa olemassa muutakuin saadessaan kiusata.

Vierailija
9/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä numero ja etsi uusi elämä. Ilmoita että et pala yhteen koskaan.

Vierailija
10/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi vastata ihmiselle, joka on aiheuttanut henkistä pahaa oloa. Kärsikööt nyt ikävissään ja paras vttuilu on olla vastaamatta yhtään mitään ja laittaa estot kaikkialta.

Vierailija
11/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystäväni löysi uuden naisen ja hoiti minulle ilmoittamisen huutamalla. Kielsi koskaan ottamasta häneen yhteyttä. Uusi nainen lähti reilun vuoden kuluttua, minkä jälkeen mies lähetteli minulle viestitulvia parin kuukauden välein noin kolme vuotta. En vastannut niistä yhteenkään. Häneltä vei kummallisen kauan ymmärtää, että en tosiaan halunnut olla hänen kanssaan missään tekemisissä - ja se, että viestejä tuli jaksottaisesti, johtui siitä, että hän "kokeili" muita naisia niiden hiljaisien kausien aikana.

Lopeta kommunikaatio kokonaan. Se on ainoa neuvo, jonka keksin.

Vierailija
12/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde päättyi niin, että minä tulin jätetyksi. Eron hetkellä minä olin se joka rukoilin exää takaisin. Vasta eron jälkeen silmäni avautuivat, näin suhteemme ikään kuin ulkopuolisen silmin ja tajusin että se oli sairas suhde, ollut jo pitkään. Henkistä väkivaltaa.

Nyt tilanne on toisinpäin. Ex rukoilee minua takaisin. Olen jo sanonut hänelle, että en halua jatkaa ja että parempi ettei olla missään yhteyksissä.

ap

Tämä on NIIN tuttua. Myös mun ex jätti mut toisen naisen takia (ja oli vehdannut ties kuinka monen kanssa ties kuinka kauan sitä ennen) ja silti MINÄ rukoilin häntä jäämään. Erohan meille tuli ja tuntui että luhistun siihen paikkaan, en vaan selviä. Aika teki tehtävänsä ja myös mun silmät avautuivat ja näin asiat ihan toisella tavalla. Nykyisin en voi kuin hämmästellä miten harhainen ja vääristynyt kuva mulla oli tilanteestamme silloin.

Tarinan opetus lienee se, että aika todellakin parantaa haavat ja erokriisin ollessa akuutti ja ns. päällä, kannattaa vaan riutua aikansa ja antaa erotuskalle sen ajan minkä sitten vaatiikin. Kyllä se pää siitä selkenee ja kohta alkaa hahmottaa taas ympäröivän maailman ja sen ihmiset  ihan toisella tavalla.

Vierailija
13/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai sinä noinkin fiksuna naisena sen säälistä vällyihisi taas päästät. Hei haloo! Miksi edes mietit mitä asian kanssa tehdä, kerran olit jo päättänyt unohtaa koko tyypin.

Vierailija
14/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän se exän rukoilu on sitä janottua balsamia loukattuille tunteille, itseluottamukselle? Kun se ei ole edes totta vaan ylisanoja - ei siinä "rukoilun" kohde ole se paras ja ainoa vaihtoehto, jota vaan ei voi konsanaan unhoittaa ei vaan plän bee, joka nyt suhtkoht helposti olisi saatavilla ja äkkiä, kun on onnistunut joskus aikaisemminkin.

Vierailija
15/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai sinä noinkin fiksuna naisena sen säälistä vällyihisi taas päästät. Hei haloo! Miksi edes mietit mitä asian kanssa tehdä, kerran olit jo päättänyt unohtaa koko tyypin.

Tiedän, että en halua exää takaisin. Halusin vain avautua ja purkaa jollekin, koska viesti sai minut ahdistumaan. Viime aikoina olen tuntenut itseni vapaaksi, eheäksi ja hyvinvoivaksi, ja tuo viesti oli kuin märkä rätti vasten naamaa, rinnalla tuntui heti puristava ahdistava tunne kun näin viestin.

ap

Vierailija
16/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että en halua exää takaisin. Halusin vain avautua ja purkaa jollekin, koska viesti sai minut ahdistumaan. Viime aikoina olen tuntenut itseni vapaaksi, eheäksi ja hyvinvoivaksi, ja tuo viesti oli kuin märkä rätti vasten naamaa, rinnalla tuntui heti puristava ahdistava tunne kun näin viestin.

ap

Ja nyt parasta terapiaa on pureutua siihen miksi se viesti ahdisti. Itseksesi tai avautua av:lle. Älä selittele mitä tapahtui silloin suhteen aikana tai miten vaikea ero oli vaan miksi ahdistuit nyt yhteydenotosta. Pelkäät sortuvasi taas tai huonot muistot palasivat tai et ole vielä toipunut erosta suhtautuaksesi viestiin tyynesti tai mitä tai mitä tahansa. Selvitä syy mitä pelkäät nyt niin voit käsitellä asian.

Vierailija
17/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkään jatkunut systemaattinen henkinen väkivalta. Joillekin voi olla vaikea ymmärtää, että kyllä, sellaista tapahtuu. Saatika että ymmärtäisi mitä se on ja miten se voi vaikuttaa ihmiseen.

ap

OT, mutta miksi ihmiset jäävät tällaisiin suhteisiin? 

Vierailija
18/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä se sika!

Vierailija
19/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole blokannut hänen numeroa? Jos et halua olla tekemisissä. En ymmärrä.

Itse erosin vuosi sitten. Blokkasin kaikista viestisovelluksista ja numeron myös. En ikinä halua kuulla hänestä mitään.

Vierailija
20/20 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up