Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos suunnitelmissa oli tehdä lapset vasta opiskelun jälkeen..

Vierailija
26.03.2019 |

Mutta selviikin, ettet kykene opiskeluun etkä töihin moneen vuoteen aivovamman aiheuttamien muistivaikeuksien takia.

Olisiko nyt sitten hyvä hetki ruveta lapsien tekoon?

Olen kuitenkin 26v ja jos odotan että pääsen opiskelemaan siinä voi vierähtää tovi, sitten valmistuessa olenkin jo melko vanha äidiksi..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyspäisesti pystyt ainakin tänne kirjoittamaan eli vamma ei ole tehnyt sinusta mitenkään vaikea vammaista, ehkä se liittyy sitten vain muistiin. Kai sinä itse tiedät selviytyisitkö lapsen kanssa, kyselepä lääkärin mielipidettä myös, ei palstalaisten. Jos teillä on työttömyydestä huolimatta talous kunnossa niin otatte lisäksi kaikki vakuutukset + naimisiin ilman avioehtosopimus tai myös sinun ja lapsen elämää turvaavalla ehdolla. Nyt voi ollakin oikein hyvä hetki alkaa yrittämään.

Vierailija
22/24 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö sulla siis opinnot kesken vammautumisen tapahtuessa? Kuinka paljon kesken? Onko niitä jäljellä puoli vuotta vai viisi vuotta?

Noita kannattaa miettiä myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kaikkiaan tilanteesi kuulostaa siltä, että hyvin tuohon arkeen lapsi tai useampi mahtuisi. Itselläni opintoihin tuli tauko sairastumisen takia. Päätin yrittää tehdä lapsen mieheni kanssa. Vanhempainvapaan loppuun mennessä olin parantunut ja pääsin jatkamaan opintojani. Kohta valmistun suunnitellussa aikataulussa ja pääsen siirtymään työelämään. Voin lämpimästi suositella sairasajan hyödyntämisen perheenlisäykseen, jos sairaus sen sallii. Opiskelun ja vanhemmuuden yhdistäminen ei ole mitenkään mahdotonta. Mielestäni sen raskaudella pelotellaan ihan suotta. Päin vastoin vanhemmuus tuo ryhtiä opiskeluun, kun hommat on vaan pakko tehdä, kun lapsenhoidolta joutaa. Ajanhallinta on ihan uudella tasolla ja lapsi tuo iloisen vastapainon opiskelulle.

Vierailija
24/24 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö sulla siis opinnot kesken vammautumisen tapahtuessa? Kuinka paljon kesken? Onko niitä jäljellä puoli vuotta vai viisi vuotta?

Noita kannattaa miettiä myös.

Noin 4 vuotta. Ja juu en vammautunut mitenkään muuten niin kuin sanoin että olin pitkään sairaalassa ja vaikutti muistamiseen vain.

Ja niinku yllä lukee, en ole vielä keremmyt lääkäriltä kysymään.

Kiva kun täältä löytyy kivojakin ihmisiä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan