Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa? Masennus vai jotain muuta?

Vierailija
26.03.2019 |

Kaikki tuntuu paskalta. Olen huono, epäonnistunut elämässä täysin. Makaan sängyssä ja itken päivän tai viikon.
Yhtäkkiä olo paranee ja tunnen olevani elossa sekä jaksan tehdä kaikkea, vähän ylimääräistäkin. Innostun ja kiihdyin sekunnissa.

Ajatukset tuntuu olevan ihan sekaisin koko ajan. Väsyttää, ei saa nukuttua kun aivot käy ”ylikierroksilla” jatkuvasti.

Saatan huutaa ja raivota miehelle jostain, sen jälkeen itken ja säälin, sekä voin mennä vaikka halaamaan ja kaikki on taas ok.

Tuntuu että pää sekoaa tähän oloon. Aina ollut tämmöistä, mutta ei näin pahana. Silloin kun kykenin opiskelemaan/töihin, niin tuntui että olo oli paljon tasaisempi.

Mitä tässä vois tehdä, mistä lähtisin apua hakemaan? Ei kait tämä normaaliakaan ole.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osaat kuitenkin parhaiten itseäsi auttaa.

Miksi juuri sellasia (kuin ne nyt ovat) asioita pyörii mielessäsi, luultavasti tiedät edes hieman mistä ne kumpuaa?

Tutustu rauhassa ja rakkaudella kaikkeen siihen, mitä päässäsi liikkuu, vaikka pitkien kävelyiden ja päiväkirjan avulla. Alat saamaan otetta ja ymmärtää prosessiasi.

Vähitellen pystyt käsittelemään nuo asiat perinpohjaisesti ja elämästä nauttiminen ja kaiken mukavan suunnitelu lisääntyy.

Kaiken tämän tarkoituksena on päästä kaikesta vanhasta ja turhasta irti, jotta voit saada käyttöösi ja valjastaa kaiken sen energian ja rakkauden elämäsi luomista varten!

Kaikessa rauhassa vaan päivä kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi