Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoleeko naiset paremmin kuin miehet?

Nimim. pikkarit kosteana
25.03.2019 |

Te naiset, joilla on kokemusta suuseksistä saavana osapuolena sekä mieheltä että naiselta: miten kuvailisitte eroa, vai onko sellaista? Tietääkö toinen nainen jotenkin luonnollisesti, että millainen kosketus kiihottaa? Olen siis niin bi-curious kuin olla ja voi. Olen ainoastaan suudellut naisten kanssa ja vaatteiden päältä tanssilattialla hieman kosketellut. Omasta mielestä jo se oli aivan toisesta maailmasta kuin miehen kanssa. Pehmeät huulet ja niin edelleen... <3

Saa tähän vastata suuseksistä miehetkin jos on mieheltä saanut, että onko eroa ja millaista. Ihan yleisestikin kiinnostaa, että miten saman sukupuolen kanssa seksi sujuu, kun paikat on "tutut". Olen muuten kuullut sellaisenkin sanonnan, että vain mies tietää kuinka miestä tulee rakastaa. Että onko tässä perää, siis sekä naisten että miesten osalta.

Kiitos vastaajille ja toivon onnea kaikille meille bi-curiouseille että päästään joskus kokeilemaan että miten ihanaa se olisi. :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistaa läpi, että ap on mies. Vastaan silti.

Olen tavannut miehiä, jotka ovat todella hyviä käyttämään suutaan, mutta suurempi osa vain nuolee mekaanisesti ja liian kovaa, usein ei ohjauksesta huolimatta ymmärrä mikä tuntuu hyvältä. Naisissa on myös mestarillisia suuseksin antajia, mutta myös niitä jotka eivät uskalla heittäytyä tai eivät ehkä sittenkään tykkää siitä. Ehkä tästä syystä Bi-naiset ovat monesti huonompia suuseksin antajia kuin 100% lesbot jotka tekevät sitä rakkaudella ja intohimolla.

Vierailija
2/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kokemusta naisista. Mun kaikki miehet on ollu hyviä😋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen osaa koskettaa miestä paremmin. Ainakin ekalla kerralla, mies tarvitsee enemmän ohjausta. Naisen kanssa saan huomattavasti nopeammin, miehet on yleensä liian mekaanisia, kovaotteisia ja klitoriskeskeisiä.

Näin ainakin bi-naisen kokemuksella ;)

Vierailija
4/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Ja ihan tiedoksi että nainen olen, mutta mitenpä sitä täällä todistaisin. Ja onko toisaalta mitään väliäkään, ihan asiallistahan tämä keskustelu tässä kuitenkin on.

Hyvä pointti tuo klitoriskeskeisyys. Sen olen kyllä itsekin miesten kanssa huomannut ja todellakin naisena tiedän että herkkiä paikkoja on ympäriinsä ja se klitoris on se jäävuoren huippu. Oman kokemuksen perusteella miehet tosiaan hyökkää suoraan sinne, eikä oikeastaan hyväile ympäriltä ollenkaan tai aivan liian vähän ja hätäisesti. Toki voisinhan itsekin enemmän opastaa. Ja varmaan itsekin suuseksiä miehelle antaessani sorrun samaan, että en vaan hoksaa kosketella ja hyväillä juuri niistä muistakin parhaista paikoista (vaikka olen kyllä pyrkinyt huomioimaan toisen ihan kauttaaltaan, ehkä alitajuisesti juuri siksi että toivoisin itsekin samaa).

Ap

Vierailija
5/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä ero on ollut siinä, että kun mies huomaa minun lähestyvän orgasmia, niin useimmilla tahti kiihtyy, käy voimakkaammaksi ja ikäänkuin haluavat suunnilleen syödä sen toosan ja tämä on välillä liikaa, jotenkin liian voimakasta. Se on tietenkin hienoa, että kiihottuvat kovasti omasta kiihottumisestani, mutta siltikin hellemmpi toteutus, minkä saa naisilta automaattisesti, olisi parempi.

Vierailija
6/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mies on paras tähänastisista kumppaneista.

Vierailija
7/20 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, mä huomaan kiihottuvani lukiessani tätä ketjua. Vaikka olen täysin hetero (tai ainakin 99%:sti), niin ajatus, että nainen nuolisi mua hellästi, tuntuu kiihottavalta.

Vierailija
8/20 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-naisena väitän kyllä, että osaan antaa parempaa suuseksiä kuin 99% miehistä. Parasta on, kun saan iskettyä itseänsä täysin heteroksi luulevan naisen, ja nuolemalla hänelle elämänsä parhaan orgasmin

Vierailija
9/20 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bi-naisena väitän kyllä, että osaan antaa parempaa suuseksiä kuin 99% miehistä. Parasta on, kun saan iskettyä itseänsä täysin heteroksi luulevan naisen, ja nuolemalla hänelle elämänsä parhaan orgasmin

Olitkohan se sinä joka tulit ja nappasit mut mukaasi Sannin keikalta kolmisen vuotta sitten DTM:ssä? Voin allekirjoittaa suulliset taitosi

Vierailija
10/20 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen bi-curious ja siksi en ole vielä päässyt kokemaan asiaa vastaanottavana osapuolena. Mutta olen itse antanut naiselle suuseksiä ja oma kokemus on se, että se oli mielestäni helppoa ja ihanaa, todella kiihottavaa ja paaaljon kivempaa puuhaa kuin miehelle suuseksin antaminen ;) Tiesin myös jotenkin paremmin mitä tehdä, taisiis tein asioita jotka itsestä tuntuu hyvältä ja ilmeisesti se tuntui yhtä hyvältä myös tuosta toisesta naisesta. En toki tiedä kuinka hän vertailisi minua ja mieskokemuksia.. Toivon ainakin että olin parempi hahah!

Muistan kun nuorena eräs heteroksi itseään julistanut poika oli saanut kostean illan päätteeksi blowjobin homoystävältään. Hän sanoi sen olleen paras ikinä koska "kyllähän homo osaa suihin ottaa!" Haaveili siitä aina silloin tällöin :)

Vierailija
11/20 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee nyt hieman aiheen viereen mutta näin miehenä kiinostaisi tietää milaisesta suuhoidosta naiset pitää. Täällä on puhuttu että ei saisi olla liian kovaa ja mekaanista. Entä jos kielen työntää niin syvälle sisään kun pystyy.

Vierailija
12/20 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee nyt hieman aiheen viereen mutta näin miehenä kiinostaisi tietää milaisesta suuhoidosta naiset pitää. Täällä on puhuttu että ei saisi olla liian kovaa ja mekaanista. Entä jos kielen työntää niin syvälle sisään kun pystyy.

Miehenä sanoisin että sopivalla tavalla. Ei siihen ole mitään muuta keinoa kuin mielikuvitus ja herkät tuntoaistit. Pitää vain kokeilla ja lukea naista mikä milloinkin toimii. Ei voi eikä kannata kysyä kesken suuseksin. Miehen pitää viedä ja nainen vikisee. Parasta naiselle on, että hän on täysin miehen vallassa. Mitä paremmin mies saa vietyä naiselta kontrollin sen rajumpi orkku tulee naiselle. Joten ei voi sanoa muuta kuin etsi ja löydä. Kyllä naisen keho reagoi oikeisiin juttuihin ja jättää reagoimatta jos yrität jotain millä ei ole vaikutusta.

Vierailija
13/20 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kielen työntäminen sisään ainakaan mulle mitään tee, koska oon tottunut saamaan sinne kullia, lelua tai sormia.  Siihen en osaa vastata oikein, kumpi nuolee paremmin. Ehkä mulle toimii mies paremmin ja siks niitten kanssa onnistuu, koska olen hetero, eikä kovin montaa naiskokemusta ole.

Vierailija
14/20 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Bi-naiset ovat monesti huonompia suuseksin antajia kuin 100% lesbot jotka tekevät sitä rakkaudella ja intohimolla.

Sorry kaikki lesbot, mutta oman kokemuksen mukaan bisset ovat olleet kaikin puolin seksuaalisesti aktiivisempia ja kokeilunhaluisempia. Myös suuseksin antamisessa heillä on (oman kokemukseni perusteella) enemmän intohimoa ja vähemmän estoja.

Vierailija
15/20 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanoisin että sopivalla tavalla. Ei siihen ole mitään muuta keinoa kuin mielikuvitus ja herkät tuntoaistit. Pitää vain kokeilla ja lukea naista mikä milloinkin toimii. Ei voi eikä kannata kysyä kesken suuseksin. Miehen pitää viedä ja nainen vikisee. Parasta naiselle on, että hän on täysin miehen vallassa. Mitä paremmin mies saa vietyä naiselta kontrollin sen rajumpi orkku tulee naiselle. Joten ei voi sanoa muuta kuin etsi ja löydä. Kyllä naisen keho reagoi oikeisiin juttuihin ja jättää reagoimatta jos yrität jotain millä ei ole vaikutusta.

Sorry off topic, mutta pakko vastata tähän. Huomauttaisin, että kaikille naisille ei toimi tuollainen "miehen vallassa oleminen". Minä laukean suuseksiä saadessani silloin, kun unohdan että koko mies on siinä ja keskityn omiin fantasioihini. Meitä on joka lähtöön. Ja oma kokemus kielen sisälle työntämisestä on, että se tuntuu jopa vähän vastenmieliseltä, semmoinen löllerö kun kieli vaan on. Sormi sen sijaan tuntuu aivan ihanalta.

Miehet ovat ymmärretysti hyvin penetraatiokeskeisiä, mutta joskus parasta seksissä on melkeinpä kaikki muu kuin penetraatio.

Vierailija
16/20 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maillä cain klittaa auttaa nuolla muualla ei tunnu miltään

Vierailija
17/20 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat ymmärretysti hyvin penetraatiokeskeisiä, mutta joskus parasta seksissä on melkeinpä kaikki muu kuin penetraatio.

Miten nyt missäkin. Meillä rouva on se joka ei muusta välittäisi kuin kalua sisään vaan, edes mitkään korvikkeet eivät kelpaa. Minä haluaisin monenlaista muutakin, eroottista tunnelman virittelyä, vihjailua, kiusoittelua ja kiihkon rakentamista... Ei käy, jos hän saa valita. Sen verran pakollista esileikkiä hän sietää että pano onnistuu,.

Vierailija
18/20 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en tiedä nuoleeko nainen paremmin kuin mies, mutta sillä on vaikutusta, että naiset tietää saavansa munaa ja panemista nuolemisen jälkeen. Siinä on vissi ero. On siinä nyt iso ero, että ensin on saanut hyvää suuseksiä ja ties vaikka ekan orkun ja sitten pannaan isolla kalulla pillunpohjia myöten oikein kunnolla, jotta nainen tietää saaneensa.

Vierailija
19/20 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en tiedä nuoleeko nainen paremmin kuin mies, mutta sillä on vaikutusta, että naiset tietää saavansa munaa ja panemista nuolemisen jälkeen. Siinä on vissi ero. On siinä nyt iso ero, että ensin on saanut hyvää suuseksiä ja ties vaikka ekan orkun ja sitten pannaan isolla kalulla pillunpohjia myöten oikein kunnolla, jotta nainen tietää saaneensa.

Aijaa, kyllä minä vaan olisin valmis kääntämään kylkeä ja nukahtamaan sen orkun jälkeen ihan tyytyväisenä. Meitä on joka lähtöön eikä voi yleistää että kaikki tykkää kaikesta.

Vierailija
20/20 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut suuseksiä n. kymmeneltä naiselta, ja aina saanut orgasmin; useimmiten vielä tosi voimakkaan sellaisen. Vaikka se kiihottaa tosi paljon saada toiselta naiselta suuseksiä, ja haluan sitä, en ole pystynyt antamaan vastapalvelusta (sormin olen kyllä joskus antanut takaisin). Toistaiseksi vain yksi mies on pystynyt tyydyttämään mut suullaan orgasmiin asti.

Eli, kyllä naiset nuolee paremmin.