Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja selkäkivut :(

Vierailija
10.04.2013 |

Rv 20 ja selkä paskana...Saan hädin tuskin nukuttua yöllä kivuilta ja sitten pitäisi vaan mennä reippaana töihin seuraavana aamuna. Mikään ei tunnu helpottavan: makaaminen on tuskaa, liikkuminen pahentaa kipua, istualtaan ei voi kunnolla olla. Töissä pomoni ei ymmärrä tätä ja laittaa minut silti tekemään fyysisesti raskaita juttuja. Tätä menoa joudun jäämään sairaslomalla jo parin viikon sisään. :'(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ite hakisin tossa tilanteessa hakisin saikkua. Tsempit loppuraskauteen! :)

Vierailija
2/3 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä kanssa suosittelen ottamaan selkäkivut vakavasti.

Itse tein kaksi lasta suht putkeen ja selkä meni tosi huonoksi :(

Raskausajat menivät vielä jotenkin mutta n.4kk viimeisen syntymästä räsähti ja pahasti.

Mulla oli löystynyt si-nivel joka muuten menee yllättävän usein raskauden tai synnytyksen jälkeen. En tiennyt että tilanne oli niin paha joten hammasta purren nostelin lapsia ja toimin ns. asenteella,ei olisi kannattanut.

Nyt yli vuosi tuosta viimeisen lapsen syntymästä ja selkä on edelleen ihan romu. Ilmeisesti silloin kun se napsahti niin välilevy luiskahti hieman samalla nyt on sitten tupla ongelmat ja arvatkaa miltä tuntuu kun ei ole saanut vuosiin kenkiä jalkaan ilman että ottaa tukea samalla.

Tän selän kanssa ei voisi tehdä töitä :( Kotona voin tietysti nostella lapsia mielenmäärin,koska on pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, mulla selkä meni juurikin 20 viikolla ja 36 viikolla en päässyt sängystä ylös tai liikkumaan asunnossa itse saatika vessaan omin avuin. Ja raskaus meni vielä "yli"

Kyllä helpotti kun synnytti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän