Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hyvänen aika, että elämäni on tylsää. Mitä sitä vois tehdä?

Vierailija
09.04.2013 |

Päivät menee töissä, työ on ihan ok, mutta ei mitenkään hohdokasta (no mikä työ olisi...). Töissä on siis ihan ok mutta odotan kuitenkin aina että työpäivä loppuu ja pääsen kotiin. Ja mitäs sitten kotona, ei kuitenkaan mitään. Tänäänkin olen vaan tehnyt kotitöitä, muksuille ruokaa, roikkunut netissä ja miettinyt kuinka tylsää mulla onkaan.

Toisaalta en sitten kyllä edes tiedä, mitä haluaisin tehdä. Tai no tulee mulla jotain mieleen, mutta ne on sellaisia että ei niitä arkena voi työpäivän jälkeen tehdä, eikä näin pienten lasten äitinä, eikä näin työssäkäyvänä.

(haluaisin siis esim. matkustella ex-tempore, lähteä reppureissaamaan johonkin muutamaksi kuukaudeksi tai vaikka pidemmäksikin aikaa, tai jotain muuta sellaista, joka veisi mut täysin irti arjesta, ihan toiseen elämään. Valitettava tosiasia, että ei onnistu tässä elämäntilanteessa, ei ainakaan 15 vuoteen...)

Eikä nää arkiset asiat piristä yhtään. Laimeeta on joku lenkillä käynti, kuntosali, kirjasto. Kavereita en jaksa nähdä koska niiden kanssa on ihan sama juttu, nekin on kiinni kakaroissaan ja työssään ja velvollisuuksissaan.

Hoh-hoijaa. Ostetaan elämä!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, ruoho on aina vihreämpää toisaalla..

T. yks, jolla olisi aikaa ja mahdollisuuksia vaikka mihin, muttei saa mitään aikaan apaattisuudeltaan

Vierailija
2/2 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mullekin, jos sellaisen satut löytämään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän