Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lastenhoitaja tarjolla Kankaanpäässä

09.04.2013 |

Hei!

olen 18-vuotias kankaanpääläinen abiturientti, joka olisi kiinnostunut toimiman lapsenvahtina ainakin kesällä, mutta voisin aloittaa ihan koska tahansa.

Tällä hetkellä olen Kankaanpään Vapaaseurakunnalla lastenohjaajana. Töitä on muutama tunti viikossa, hoidan siis lapsia seurakunnan tilaisuuksien ajan. Yleensä hoitajia on ainaki yksi minun lisäkseni. Lapsien ikähaitari on aika iso, he ovat n. 2-13 -vuotiaita. Ohjelmaan kuuluu erilaisia askarteluja sekä pelaamista ja leikkimistä. Aloitin noissa hommissa joulukuussa.

Aikaisempaa kokemusta minulla on lasten ja nuorten parissa toimimisesta myös kesältä 2011, kun toimin isosena Kankaanpään seurakunnan rippileirillä. Kesällä 2008 olin myös lasten urheilukoulun ohjaajana Kankaanpään Urheilijoilla. lisäksi olen käynyt kaksi kerhon-ja harrasteohjaukseen liittyvää kurssia.

Harrastuksiini kuuluvat tanssi ja tanssin ohjaaminen, sekä kaikenlainen muu liikunta. Koulumenestykseni on aina ollut aika hyvä, lukion päättötidistukseni keskiarvo oli 9,5.

Olisin myös valmis tekemään kotitöitä ja esim. hoitamaan lemmikkejä. En ole allerginen enkä tupakoi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kiinnostuit, laita sähköpostia osoitteeseen iitapiita94@gmail.com :) Kerro myös tutuille, jos kuulet heidän tarvitsevan lapsenvahtia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla