Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammografia ja ultraääni

Vierailija
09.04.2013 |

Kävin elämäni ensimmäisen kerran mammografiassa ja rintojen ultraäänessä. Pelkäsin, että sattuu kovasti, mutta eipä ollut kovin kamalaa. Mammografiassa ei näkynyt mitään, mutta ultrassa löytyi 1,4 vm kokoinen patti oikeasta rinnasta. Lääkärin mukaan on kuitenkin 99,9% varmasti hyvälaatuinen sidekudoskasvain. Näyte kuitenkin otettiin ja tulos tulee ensi viikolla. Vähän jännittää silti, vaikka lääkärin mukaan ei aihetta huoleen pitäisi olla. Ja eipä ole halpaa lystiä moinen homma, mammografia, ultra ja näyte yhteensä 280 euroa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huolissasi syövästä ja samalla mietit että olipa kallis. Jos se on syöpä niin halpaahan tuo oli, on meinaan niin alussa että hoidot ovat helpot ja paranet. Eikö koskaan voi olla kiitollinen ilman että pitää valittaa? Miksi sitten menit tutkimuksiin jos kerran on niin kallista?

Vierailija
2/4 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, minä menin lähetteellä, eikä ainakaan vielä ole mitään laskua näkynyt?

Minulla sama kohtalo, tosin menin tutkimuksiin olemassa olevan löydöksen takia.

Huomenna aika kirurgian polille, en tiedä mitä tehdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kanssa noin kuukausi sitten, ultra+mammografia olivat yhteensä reilut 300 euroa, Tosin multa ultrattiin myös imusolmukkeet. Olihan se aika hintavaa, onneksi mitään ei löytynyt ja työterveyden piikkiin meni!

Vierailija
4/4 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksaa mri? Jos saa lähetteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi