Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit kun Saddam Hussein hirtettiin?

Vierailija
24.03.2019 |

Entä mitä ajattelit kun kuulit hänen kuolemastaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, joten olen varmaan ollut silloin tajuton.

Vierailija
2/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siinä vieressä ja vedin vivusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni palleissa

Vierailija
4/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olin, etsin netistä sen jälkeen tuon hirttovideon -ha istak aa sensuuri piiitkä ja limainen VITT U- ja nauroin oikein huolella kun kus ip ää heitti henkensä. So what?

Vierailija
5/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku kuulustelu? En ollut paikalla.

Vierailija
6/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpillä töllön ääressä, ja popparit valmiina odottamassa milloin milloin kaksi baskaa irtoaa toisistaan. Pää ruumiista. Ja komeastihan se plompsahtikin irti. Oli äijällä lievästi painoindeksinsä kanssa ongelmia. jotenkin tutun kuuloista tuo painoindeksi "ongelma".

Vierailija
7/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona olin, etsin netistä sen jälkeen tuon hirttovideon -ha istak aa sensuuri piiitkä ja limainen VITT U- ja nauroin oikein huolella kun kus ip ää heitti henkensä. So what?

Saddamin hirttämisen seurauksista saamme nauttia Suomessa tälläkin hetkellä ja tulevaisuudessa varmasti yhä enemmän.

Vierailija
8/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sen seurauksena syntyi isis niminen hirmujärjestö kun ainoat sen jarrut Hussein ja Gaddafi oli jenkkien avustuksella murhattu.

Vierailija
9/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kämpillä töllön ääressä, ja popparit valmiina odottamassa milloin milloin kaksi baskaa irtoaa toisistaan. Pää ruumiista. Ja komeastihan se plompsahtikin irti. Oli äijällä lievästi painoindeksinsä kanssa ongelmia. jotenkin tutun kuuloista tuo painoindeksi "ongelma".

1. Saddamin pää ei irronnut

2. Telkkarista tuskin näit muuta kuin kauniita ja rohkeita.

Vierailija
10/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valmiina somessa odottelemassa ja korkkaamassa pullon kuohuvaa. Ennen sitä tissuttelin olutta ja odottelin että milloin se paskiainen napataan :D ja napattiinhan se paska!

Vierailija
11/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin 12 ja olin sairaalassa, koska mulla oli aivokalvontulehdus. En miettinyt juuri mitään. En jaksanut, kun ajattelu tai edes silmien liikuttaminen särki päätä.

Vierailija
12/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla kertaa?

Sinccis

Vierailija
13/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unta oot korkeintaan nähnyt. Sitä ei näytetty tv:ssä. Näytettiin vain siihen asti, kun hän käveli hirt tolavalle. Lisäksi hänen päänsä ei irronnut. Hirt täessä se ei irtoa, nikamat murtuvat, mutta hirt toköysi ei riitä sillä pudotuksella irrottamaan päätä, lihakset, jänteet yms, on kestävämmät kuin siihen vaadittava voima ja köysi ei ole tarpeeksi terävä katk omaan kaulaa. Se perustuu niskan murtumiseen ja ilman saannin katkeamiseen. Voit netistä vielä katsoa koko videon ja kuvat aiheesta.

Vierailija
14/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin s marketin kulmassa ES hakumiestä

Vierailija
15/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisista näin pätkän hänen puheestaan silmukka kaulan ympärillä. Husseinin puheenvuoro ei meinannut millään loppua ja lopulta tuomio toimeenpantiin hätäisesti kesken viimeisten lauseiden.

Olin surullinen. En siksi, että olisin säälinyt hirmuvaltiasta, vaan siksi että kuolema on jotenkin aina surullista. Moni joutui kärsimään tuon takia. N39

Vierailija
16/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai hirtettiinkö? Osama bin Ladeneitakin oli useampia versioita.

Vierailija
17/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai hirtettiinkö? Osama bin Ladeneitakin oli useampia versioita.

Ja mullah Omarkin katosi kuin pieru saharaan.

Vierailija
18/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unta oot korkeintaan nähnyt. Sitä ei näytetty tv:ssä. Näytettiin vain siihen asti, kun hän käveli hirt tolavalle. Lisäksi hänen päänsä ei irronnut. Hirt täessä se ei irtoa, nikamat murtuvat, mutta hirt toköysi ei riitä sillä pudotuksella irrottamaan päätä, lihakset, jänteet yms, on kestävämmät kuin siihen vaadittava voima ja köysi ei ole tarpeeksi terävä katk omaan kaulaa. Se perustuu niskan murtumiseen ja ilman saannin katkeamiseen. Voit netistä vielä katsoa koko videon ja kuvat aiheesta.

Saddamin pää ei irronnut mutta muuten tuo on kyllä ihan mahdollista, joskin harvinaista.

Vierailija
19/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saddamin pää ei irronnut mutta muuten tuo on kyllä ihan mahdollista, joskin harvinaista.

Jonkun pää siellä irtosi kun oli liian pitkä köysi mutta Saddam itse se ei ollut.

Vierailija
20/22 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme