Markus Kuotesaho pyrkii kansanedustajaksi – "Kyllä kai työ tekijänsä opettaa perkele"
Kuoteasho on ehdokkaana oman valitsijaryhmänsä kautta. Hän kertoo, ettei yksikään puolue lämmittänyt hänen sydäntään.
– Kävin Helsingissä tapaamassa puolueenjohtajia ja ne kaikki oli niin samanlaisia: suloisia, ihania ja lämpimiä ihmisiä. Minä mietin, että jos kaikki on niin lämpimiä, niin kuka ne huonot päätökset sitten tekee.
Niinpä Kuotesaho perusti oman valitsijaryhmän ja keräsi omien sanojensa mukaan helposti reilut sata nimeä.
Kommentit (15)
Siinäpä ehdokas minun makuuni. Harmi vaan että on väärässä vaalipiirissä.
Jos pätevyydestä puhutaan niin Markus vs Teuvo Hakkarainen 100-0
Se olisikin hauskaa kun pääsisi!! Korkkareissa ja minihameessa eduskunnan kyselytunnille! ;)
Nyt vasta bongasin tän uutisen, ja piti tulla tsekkaamaan onko aiheesta keskustelua.
Jos olisi mun vaalipiirissä äänestäisin satavarmasti. Saataisiin väriä ja protestia Arkadianmäelle :-) Markuksen kommentit on kyllä niin best, harmi etten asu Oulun seudulla!
"Huolettaa niin moni asia. Esimerkiksi aukkohakkuut, niitä vastustan. Ja tätä uutta taksilakia, meni ihan v*tuiksi nämä hyvät suomalaiset taksit s**tana."
Itse muokkasin tähdet kirosanoihin ettei ole sääntöjen vastainen viesti, mutta siis juuri tällaista suorapuheisuutta kaipaisin kyllä eduskuntaan. Olisi kovin virkistävää että siellä joskus sanottaisiin asiat suoraan niinkuin ne on. :)
Vierailija kirjoitti:
"Huolettaa niin moni asia. Esimerkiksi aukkohakkuut, niitä vastustan. Ja tätä uutta taksilakia, meni ihan v*tuiksi nämä hyvät suomalaiset taksit s**tana."
Itse muokkasin tähdet kirosanoihin ettei ole sääntöjen vastainen viesti, mutta siis juuri tällaista suorapuheisuutta kaipaisin kyllä eduskuntaan. Olisi kovin virkistävää että siellä joskus sanottaisiin asiat suoraan niinkuin ne on. :)
Asioiden suoraan sanominen on siis kiroilua?
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan valitsisin mieluummin kirosanat kuin populismin tai poliittisen kapulakielen. Markus perustuslakivaliokuntaan tai valtiovarainasioiden pariin! Lämpöä ja tarkkasilmäistä älliä on sen verran, että kyllä hän olisi äänien ja läpimenon arvoinen, eikä hälventäisi eduskunnan arvovaltaa tippaakaan, verrattuna vaikka erääseen persu-alkoholistiin!
Markus eduskuntaan! Harmi, että on väärällä vaalipiirillä. Oululaiset äänestäkää!
Aion äänestää häntä
T. Oululainen
Avohakkuut lopetettava!
Mitenkähän Markus pukeutuisi eduskuntaan?
Olisiko se minihame ja pitkät sukkanauhat. Rinnoilla vai ilman?
Kyllähän hällä hyvät sääret on, jota näyttää sopii.
En vielä tiedä ketä äänestän, pitääpä panna harkintaan.
Protestiäänenne osuvat omaan nilkkaanne. Turha sitten valittaa Suomen hallitusta osaamattomuudesta.
Mä uskon, että hän käyttäisi jotain kierrätettyä miesten pukua ja näyttäisi 50-luvun herrasmieheltä.
Hän olisi hyvä kyseenalaistaja, mitä aina tarvitaan kun ratkotaan ongelmia. terveisin kirjoittaja numero 9
https://yle.fi/uutiset/3-10689130