Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on mielestäsi sopiva/kohtuullinen aika vastata viestiin?

Vierailija
08.04.2013 |

Esimerkki. Mies on ylitöissä, näyttöpäätetyötä. Laitat hänelle viestin, eikä viestiin vastata puoleen tuntiin/tuntiin/puoleentoista tuntiin.

Miten nopeasti itse pyrit vastaamaan viesteihin jos itselläsi ei ole kiire?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin tilanteesta ja viestin aiheesta, mutta esimerkkitilanteessa oottaisin vastausta parin tunnin sisällä. Voi olla töissä keskittymistä vaativa tilanne, eikä puhelinta tuu ehkä katsottua.

Vierailija
2/6 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen keskittynyt johonkin muuhun, saatan lykätä viestiin vastaamista siihen hetkeen asti, kunnes on pakko vastata. Jos siis tilanne ei edellytä nopeaa vastausta niin en välttämättä vastaa kuin vasta sitten kun on pakko. Jos edes on pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs on sellaista asiaa, että haluaa vastauksen, soittaa. Tekstarit on asynkroninen viestintäväline, eikä niihin vastata heti jos vastataan ollenkaan.

Vierailija
4/6 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan yleensä heti, kun huomaan viestin. Siihen saattaa mennä siis mitä vain minuutista moneen tuntiin. Välillä en katso kännykkää koko päivänä, nytkään en ole katsonut n. kuuteen tuntiin.

Vierailija
5/6 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö tekstarissa jotain? Mun mies vastaa tekstarilla kysymyksiin, mutta ei muuten viestittele lainkaan. Liian usein sen känny on unohtunut äänettömälle eikä se huomaa viestejä ollenkaan. Ärsyttävää. 

Vierailija
6/6 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ok, kun vastaa saman päivän aikana. Jos on kiireellistä asiaa, kannattaa soittaa.