Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mä niin pelkään jäädä viikoksi kaksin lapsen kanssa

Vierailija
07.04.2013 |

Mies lähtee kursseille viikoksi. Jotenkin pelottaa jäädä tuon 4,5v kanssa kaksin. Mietin miten pärjään?en osaa nukkua öisin yms. Muita tällaisia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen ihminen ja äiti! mitä pelkäät? mörköjäkö? 

musta on aina ollut ihanaa, kun mies lähtee vaikka se on tiennyt mulle rankempia aikoja kotona.

Vierailija
2/4 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans tulisin hulluksi jos mies pyörisi nurkissa koko ajan. Se on melkein joka viikko useamman yön pois, eikä pitänyt edes isyyslomaa. Nauti!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!

Mikä siinä yksin jäämisessä pelottaa? Väsyminen? Onko lapsi päivähoidossa, ja sinä töissä? Jos ei, nukkuuko lapsi päiväunet, jolloin saisit itse levätä? On hienoa, että sulla on puoliso, joka osallistuu lapsenhoitoon ilmeisesti paljonkin, mutta kyllä selviät itsekseenkin sen viikon, ihan varmasti! :)

Vierailija
4/4 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kärsitkö ehkä masennuksesta tai ahdistuksesta? Silloin saattaa tulla pelkotiloja kaikesta mahdollisesta ja huoli omasta pärjäämisestä.

Jos näin on, niin apua kyllä on saatavilla ja ihan ensiksi voit soittaa vaikka neuvolaan ja kertoa asiasta. Siellä ei asiaasi ihmetellä, eikä naureskella, vaan ohjataan saamaan apua. Et varmasti ole ainoa samasta asiasta kärsivä. Hyvää jatkoa:)