Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erotiikkaa sairaalassa

Vierailija
07.04.2013 |

Olin taannoin sairaalassa ja odottelin sängyllä istuen miten mahtaa edetä leikkaukseen valmistautuminen. Päälläni olivat ne löysänä roikkuvat sairaalan normit potilaskuteet, jotka ovat ohuenpuoleista trikookangasta. Oli nolo olo, koska minulla on todella isot rinnat ja nännit nöpöttivät erittäin selvästi. Varmasti oli sellainen näky, että vetää katseen keneltä tahansa. Tuli siihen sitten leikkaava lääkäri esittäytymään ja hän meni silminnähden vaikeaksi eikä saanut oikein mitään sanottua. Hänen oli merkittävä lonkkaan tussilla merkki, joten kierähdin kyljelleni ja käänsin ylävartalon ylös, jotta sain kädellä vedettyä pöksyt alaspäin. Mies vetäisi nopeasti merkin ja häipyi samantien huoneesta.

Muutaman viikon kuluttua jälkitarkastuksessa tapahtui myös jotain mielenkiintoista. Alkukyselyjen jälkeen piti paljastaa leikattu alue. Lääkäri oli koskettamaisillaan sitä, kun hän äkkiä kääntyikin pöytänsä ääreen. Istuin sitten paikoilleni ja kyselin jotain. Oikein mitään puhetta ei enää saanut, hän siinä suurinpiirtein vaan tuijotteli pöytäänsä. Minulle tuli erittäin vahvana ajatus, että hänelle tuli erektio. Onhan varmasti seksikästä tuollainen, jos sattuu vielä olemaan keskinäistä molemminpuoleista vetovoimaa. Ihana kokemus! 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi