Kuinka suuri merkitys naisen vartalolla ja ulkonäöllä OIKEASTI on seksissä?
Onko esim. selluliitti tai hiukan "pehmeä" vatsa, häpykarvat, pienet rinnat, ongelma? esim. Itse olen normaalipainoinen ja vaatteet päällä näytän ihan vetävältä ja urheilulliselta, ja moni mies onkin kiinnostunut. Mutta pelkään että kun riisun, tuotan pettymyksen, kun en ole kuitenkaan täydellisen timmi. Voiko niin käydä?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 09:03"]
Onko esim. selluliitti tai hiukan "pehmeä" vatsa, häpykarvat, pienet rinnat, ongelma? esim. Itse olen normaalipainoinen ja vaatteet päällä näytän ihan vetävältä ja urheilulliselta, ja moni mies onkin kiinnostunut. Mutta pelkään että kun riisun, tuotan pettymyksen, kun en ole kuitenkaan täydellisen timmi. Voiko niin käydä?
[/quote]
Aika vähän tekemistä. Tärkeämpää on että nainen on sinut itsensä kanssa ja pitää seksistä. Nykyään vaan harva nainen on sinut itsensä kanssa.
Naisen Ei tarvitse olla täydellisen timmi. "Normaalit" naiset on paljon kauniimpia ja seksikkäämpiä kuin missit.
Harva varmaan on todellakin sinut itsensä kanssa. Tai vaikka olisinkin, niin näitäkin palstoja lukiessa tulee sellainen olo, että ei voi mennä edes uimahalliin, kun on hirvittävän syynin alla ja omat normaalina pitämänsä piirteet ovatkin kauhistus.
Saati sitten mennä sänkyyn miehen kanssa.. Miehillä on hurjat vaatimukset, tai jos ne vaatimukset ei täyty, niin sitten naureskellaan ja kauhistellaan, "että olipa hirveä muija, mutta panin sitten kuitenkin kun siinä jo olin". Tai haukutaan vaimon ulkomuotoa, mahdollisia liikakiloja jne. En todellakaan halua sellaiseen tilanteeseen, vaan haluaisin, että mies pystyisi aidosti pitämään minua haluttavana. Pitäisikö uutta kumppania etukäteen "varoittaa", että minulla saattaa sitten olla häpykarvoja, mahanahkani ei ole kiinteä tms.?
Olen itse melko tyytyväinen olemukseeni ja pidän itseäni kauniina näistä "virheistä" huolimatta. Olen lihaksikas, hyväkuntoinen, mutten nyt kuitenkaan ihan kisalavoille asti. Jos laittaisin kuvani tänne, saisin todennäköisesti tuomioksi "10 kg liikaa, hirveät reidet jne." Jos kaikki miehet ajattelevat oikeasti noin, niin yksinäinen elämä odottaa.. Koska olen itse urheilullinen ja liikunta kuuluu elämääni vahvasti, niin haluaisin sporttisen, ikäiseni miehen, ja tietysti seksiä. Kyllä tiedän, että saan takuulla n. 50-vuotiaan ihan kuumaksi, mutta se ei taas vastaa omia toiveitani.
Mitä urheilullinen ja hyvännäköinen mies odottaa?
Minulla on tiimalasikroppa; muutamia liikakiloja löytyy, mutta kun rinnat on suht isot ja vyötärö löytyy, niin tuskin kilot haittaa muuta kun itseäni. En todellakaan tykkää katsella alastonta vartaloani peilistä, mutta kun sänkyhommiin päästään, niin en muista edes miltä kroppani näyttää. Ja seksi sujuu. Jos siinä koittaisi peitellä läskejä, niin tuskin olisi miehelläkään hauskaa.
Nyt tapailen komeaa ja hyväkroppaista miestä. Hänellä on aikomus olla todella timmissä kunnossa kesällä. Vähän kyllä kieltämättä mietityttää, että mitä se mun muutamista liikakiloista kelaa, mut tykkää tisseistä todella paljon, ja mulla sattuu olemaan hyvät sellaiset, niin kai mun kroppa on sit ihan ok sen mielestä :D :D Harrastan urheilua, jos laihduttaisin jonkun verrran, niin olisi varmaan ihan hyvät vatsalihakset sun muut.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 14:38"]
Minulla on tiimalasikroppa; muutamia liikakiloja löytyy, mutta kun rinnat on suht isot ja vyötärö löytyy, niin tuskin kilot haittaa muuta kun itseäni. En todellakaan tykkää katsella alastonta vartaloani peilistä, mutta kun sänkyhommiin päästään, niin en muista edes miltä kroppani näyttää. Ja seksi sujuu. Jos siinä koittaisi peitellä läskejä, niin tuskin olisi miehelläkään hauskaa.
Nyt tapailen komeaa ja hyväkroppaista miestä. Hänellä on aikomus olla todella timmissä kunnossa kesällä. Vähän kyllä kieltämättä mietityttää, että mitä se mun muutamista liikakiloista kelaa, mut tykkää tisseistä todella paljon, ja mulla sattuu olemaan hyvät sellaiset, niin kai mun kroppa on sit ihan ok sen mielestä :D :D Harrastan urheilua, jos laihduttaisin jonkun verrran, niin olisi varmaan ihan hyvät vatsalihakset sun muut.
[/quote]
Mies varmaan varattu, lemppaa sut jossain vaiheessa eli käyttötavaraa olet. Panostaisit rakkaus-intohimo-suhteeseen sinäkin.
voi vittu näitä naisia! mies joutuu näyttää kullinsa, ja sillä ON merkitystä seksille....jos kelpaat vaatteet päällä niin kyllä mies nussii!!!!
itselläni on 17,6snt, 13,7ympärys ja halkaisija 4,8 ja silti väitetty pieneksi. ja 2 kertaa ollutkin siihen tavaraan liian pieni. ei tee hyvää itseluottamukselle....
Kenellä muka on varaa jäädä etsimään jotain nirppanokkaista missiä. Komeatkaan miehet eivät heille kelpaa, jos ei ole myös pätäkkää ja pelimiehen elkeet. Kyllä tavalliset ja urheilullisetkin miehet harrastavat mielellään seksiä naisen kanssa, vaikka olisi liikakiloja. Miehillä on myös paineita ulkonäöstään, koska seksin saralla on naisten markkinat. Naiset valitsevat kenen kanssa harrastavat seksiä, ei toisin päin. Ylipainoinenkin nainen saa treenatun miehen sänkyynsä, jos ei ole aivan muodottomaksi paisunut. Parisuhde on sitten ihan eri asia, siinä on tasapuolisemmat markkinat ja naiset eivät enää saa ketä tahansa.
Kaiken A ja O on hyvä suihinottotekniikka. Sillä saa monta kropan pikkupuutetta anteeksi.
Seksin aikana ei kerta kaikkiaan mitään. Jos tietää saavansa, niin ei merkitse myöskään ennen seksiä, mutta kylläkin seksin jälkeen.
älä vaan näytä miehelle tota epävarmuuttasi kroppasi suhteen!! Sulla on prosessi itsesi ja seksuaalisuutesi kanssa vielä vähän kesken ja se on vähän hankala homma.
Pystytkö sä itse nyt nauttimaan seksistä kun ajattelet noin? Tuskin koska sun energia menee kelatessa mitä se mies kelaa sun kropasta, ja huomaako se et sä oot epävarma...
Kauheeta haaskausta! Jos ei hitto miehelle kelpaa ni olkoon ilman! Ei ne meidän miestenkään kropat aina ihan kohdillaan oo... Mut siis ei se siis oo SE juttu seksissä
M39
ja satsaa vaikka alusvaatteisiin jos se helpottaa sun omaa oloa! Kiinnitä miehen huomio muualle haluamaasi paikkaan :)
M39
Miksi edes harrastaisit seksiä miehen kanssa joka ei voi ottaa sua sellaisenaan kaikkine mahamakkaroineen.
Itse olen avioliitossa, jossa mieheni hyväksyy mut täysin, jopa pitää a-kupin tissejäni seksikkäinä ja yhdessä vitsaillaan ja paheksutaan molempien mahamakkaroita.
Tsemppiä kunnon miehen löytämiseen.
Miksi edes harrastaisit seksiä miehen kanssa joka ei voi ottaa sua sellaisenaan kaikkine mahamakkaroineen.
Itse olen avioliitossa, jossa mieheni hyväksyy mut täysin, jopa pitää a-kupin tissejäni seksikkäinä ja yhdessä vitsaillaan ja paheksutaan molempien mahamakkaroita.
Täytyy miehenä sanoa, ettei paljoa väliä. Itse pidän aika isoista naisista ja jos on synkannut, niin sänkyynkin on menty. Ja meno on ollut mahtavaa. Siis nyt puhutaan koosta +100kg.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 02:16"]
[/quote]
kiitos, tuohan on ideaalitilanne! Toki tuota haluan, mutta mistä sen etukäteen tietää, että mitä mies oikeasti miettii. Siksi kysynkin että voiko joku piirre osoittautua haitaksi, vaikka itse olisi kuinka innokas ja halukas? Oon ollut tasan yhden miehen kanssa, tosin pitkälti toistakymmentä vuotta ja nyt kun palailee "markkinoille" niin vaatimukset tuntuu olevan kovia.
Ap
Merkitys varmasti vaihtelee paljon ihmisestä ja suhteesta toiseen mutta yleistäen voidaan sanoa että:
- suurin osa ihmisistä näyttää paremmalta vaatteet päällä kuin ilman
- ihastuminen vähentää asian merkitystä
- suhteen viiletessä asia korostuu
- mies vaatii naista enemmän visuaalista kiihoketta
- karvat, rintojen koko ym esteettiset asiat riippuvat siitä mistä mies pitää
- et voi etukäteen tietää mistä toinen pitää tuollaisella hifistelytasolla tai miten suuri merkitys sillä on kokonaisuuteen
- jos on aidosti kiinnostunut toisesta niin näillä asioilla ei ainakaan alkuunsa ole isosti väliä
Älä mieti liikaa vaan anna palaa.