Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt apua, laihdutusasiaa!!! Olen ihan pelästynyt!

Vierailija
06.04.2013 |

Mä olen nyt aloittanut pitkästä aikaa taas laihduttamaan. Ylipainoa on kertynyt lähes 30 kiloa. Laihdutan pienentämällä annoskokoja ja liikkumalla reippaanlaisesti.

Pulma: en lainkaan saa hikeä pintaan. En edes tunnin kunnon treenissä. Teen salilla vaikka ja mitä, eikä pisaraakaan hikeä valu :( Ja mainittakoon, että ennen kyllä hikoilin kuin pieni sika, kun jotain tein, mikä nyt on?! Juon vettäkin väh. 4 litraa per päivä.

Muu aineenvaihdunta toimii, ei esim. ummeta, mutta onko tämä tämmöinen normaalia? Alanko taas hikoilla, kun vaan treenaan, vai pitäiskö mennä lääkäriin?

Pudotus on vielä niin alussa, etten tiedä vaikuttaako tämä laihtumiseen, mutta ei kai sitä laihdu, jollei kuonat kunnolla poistu?

Jos kellään on mitään kokemusta jaettavana, niin olisin kiitollinen! Olen ihan hädissäni täällä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla ole mitään merkitystä painon pudotukseen. Usein hyväkuntoinen ihminen hikoilee nopeammin ja enemmin kuin huonokuntoinen, koska treeniin tottunut keho ymmärtää alkaa heti suorituksen alkaessa jo välttää ylikuumenemista hien erityksellä... Eli voit vaan olla huonokuntoisempi kuin ennen. Kyllä se hikoilukin siitä taas alkaa varmasti, mutta mitään haittaa tuosta ei ole ettet nyt hikoile, eikä se estä painon putoamista. Mihinkään lääkäriin ei ole tarvetta mennä. 

Laihdutuksessa ei ole kyse mistään "kuonan" poistumisesta vaan ihan rasvavarastojen kulumisesta kun energiansaanti on kulutusta pienempi. Eikä ne rasvat poistu hikoilun kautta.

Vierailija
2/4 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpirauhasongelmia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hikoilusta osaa sanoa, mutta miksi juot neljä litraa vettä päivittäin? Tuo on aivan tarpeettoman suuri määrä, joudut varmaan ravaamaan vessassa tunneittain. Kaksi litraa riittää, kovalla helteellä 2,5 tai korkeintaan kolme litraa. Kylmään talvisaikaan pärjää puolellatoista, jos ei harrasta paljon liikuntaa.

Vierailija
4/4 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 10:50"]

En hikoilusta osaa sanoa, mutta miksi juot neljä litraa vettä päivittäin? Tuo on aivan tarpeettoman suuri määrä, joudut varmaan ravaamaan vessassa tunneittain. Kaksi litraa riittää, kovalla helteellä 2,5 tai korkeintaan kolme litraa. Kylmään talvisaikaan pärjää puolellatoista, jos ei harrasta paljon liikuntaa.

[/quote]

Ei välttämättä pärjää. Minulle ei riitä noin pieni vesimäärä. Alkaa suuta kuivamaan ja verenpaineet laskee niin alas, ettei meinaa pystyssä pysyä jos joisin noin vähän. Eikä ole mitään diabetes ongelmia tmv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä