Onko olemassa sellaista kuin hoikka teiniäiti?
Kaikki joihin olen törmännyt ovat maanpuolikkaita.
Kommentit (5)
Henk. koht. en tunne teiniäitejä, mutta ainakin siinä Ylen sarjassa oli kolme hoikkaa (ja yksi normaalipainoinen/vähän pyöreä):
http://olotila.yle.fi/sites/olotila.yle.fi/files/images/teinitpysty.jpg
Mistähän johtunee, että en "törmäile" teiniäiteihin. En kyllä kiinnitä hirveästi huomioita äitien ikään tai ulkonäköön yleensäkään. Sen enemmän kun muihinkaan tuntemattomiin ihmisiin. Tarvinnee ruveta tarkkailemaan. Itselläni on lapset 4v. ja 11v., ja heidän kanssaan liikun aika paljon. Jaahas, tarvii vissiin ruveta tarkkailee, jos täälläkin tärkeää huomioida. Itse olin ikäloppu kun lapset sain, joten siitä ei vertailukohdetta.
Mä näin yhden junassa ja se oli niin laiha, että se maha oli yhtä iso kuin se tyttö.
Taidan olla itse "hoikka" teiniäiti. Raskauden aikana lihoin todella paljon ja painan tällähetkellä samanverran kuin ennen raskautta:-D
Mä olin ekaa saadessani kai teiniäiti kun olin 19 kun hän syntyi. Olin hyvin hoikka kun aloin odottamaan, 165 cm/ 47 kg, ja vaikka lihoin raskauden aikana parikymmentä kiloa, se lähti imetysaikana itsestään pois ja palasin samanlaiseksi kuin ennenkin.