Ajattelin ostaa parturin sakset ja kattilan
Alan leikkaamaan miehen ja poikien hiukset itse, niin tulee säästöä.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 19:03"]
Tuollainen leikkuukone on kätevä, tapaan leikata sellaisella itse oman tukkani joka puolelta yhdeksänmilliseksi. Ainakin omien peilihavaintojeni ja muiden kommenttien perusteella tulee siistiä jälkeä. Myös toisten tukan leikkuussa paljon nopeampaa ja helpompaa kuin sakset, niin kauan kuin ei halua mitään erityisiä muotoja.
Hinnoista en tiedä, mutta tuskin kovin montaa kymppiä.
[/quote]
En halua kyllä niin lyhyttä tukkaa meidän perheen miehille. Heillä on kaikilla hörökorvat, joten olisi aika naurettavan näköistä, jos hiukset eivät peittäisi.
Mihin sinä kattilaa tarvitset, eikö ole ennestään yhtään?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 18:07"]
[/quote]
Jos sillä ei oo sopivan kokoista miehen ja poikien päähän...
ohis
Otsikkosi herätti hilpeyttä! Siitä vaan sitten reunojen yli jäävä osa näppärästi pois. Uskaltaisin suositella jopa hiustenleikkauskonetta tuohon hommaan:D Kohta on teidän perheen miehet "ysäri-muodissa" patamallisen kuontalon kanssa. Tiedä vaikka naapurista löytyisi lisää asiakkaita.
t.paturi-kampaaja
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 18:07"]
[/quote]
Aattelin, että parempi olla hiustenleikkuuseen ihan oma. Ällöttäis käyttää samaa hiustenleikkuukattilaa ruoanlaitossa, ties mitä karvoja siitä tulis ruokaankin.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 18:13"]
Otsikkosi herätti hilpeyttä! Siitä vaan sitten reunojen yli jäävä osa näppärästi pois. Uskaltaisin suositella jopa hiustenleikkauskonetta tuohon hommaan:D Kohta on teidän perheen miehet "ysäri-muodissa" patamallisen kuontalon kanssa. Tiedä vaikka naapurista löytyisi lisää asiakkaita.
t.paturi-kampaaja
[/quote]
Hei, kiitti vinkistä! Tuo kone voisi ollakin ihan kätevä. Onkohan ne miten kalliita ja tuleeko helpommin siistiä jälkeä kuin saksilla?
Pitäisiköhän ostaa useampi eri kokoinen kattila, niin saisi välillä vähän vaihtelua. Kesäksi pienempi kattila, niin saisi lyhyemmän kesätukan ja talveksi sitten syvempi, niin hiuksia jäisi enemmän korvia lämmittämään. :)
Hyvä idea! Tällä teidän kultamurun kuva leikkauksen jälkeen:
http://manater52.files.wordpress.com/2010/06/haircut-boy-nosepicking.jpg
http://farm3.staticflickr.com/2748/4052903424_85813eba8e.jpg
täällä koko onnellinen perhe
Hiustenleikkauskoneita on monen hintaisia. Kotikäyttöön riittää varmaan ne edullisimmatkin. Neljällä kympillä luulis jo irtoavan. Joo, on helpompi saada tasaista jälkeä...varsinkin, jos pitää ihan lyhyeksi leikata. Osta siis sellainen, jossa on niitä eri mittaisia talloja =kampoja.
Meillä mies leikkaa poikien hiukset koneella, minä miehen, tyttären ja omat saksilla. Teen itselleni myös permikset ja hennaukset. Säästyy siinäkin pitkä penni. Ollaan muutenkin tee se itse-perhe ;)
Tuollainen leikkuukone on kätevä, tapaan leikata sellaisella itse oman tukkani joka puolelta yhdeksänmilliseksi. Ainakin omien peilihavaintojeni ja muiden kommenttien perusteella tulee siistiä jälkeä. Myös toisten tukan leikkuussa paljon nopeampaa ja helpompaa kuin sakset, niin kauan kuin ei halua mitään erityisiä muotoja.
Hinnoista en tiedä, mutta tuskin kovin montaa kymppiä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 18:27"]
http://farm3.staticflickr.com/2748/4052903424_85813eba8e.jpg
täällä koko onnellinen perhe
[/quote]
:D :D