Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällä "kaverilla" jotain mua vastaan, vai kuvittelenko?

Vierailija
23.03.2019 |

Härnäsi minua toistuvasti yhdestä tyypistä johon olin joskus ihastunut. Härnäsi minua myös siitä jos olin juonut alkoholia vapaa-ajalla "oot varmaan taas kännissä :P". Pilkkasi(? Tästä en ole varma) yhtä vaatekappalettani huumorin varjolla, otti tämän tietyn vaatekappaleen siis puheissaan erikseen esiin jälkikäteen porukassa. Ja samalla tavalla haukkui kerran erään toisen kodin jossa on yksi samanlainen sisustuselementti kuin minulla. Toisaalta hän uteli yhden lamppuni tietoja minulta joskus ja viikon päästä osti ihan saman tyyppisen..

Epäili myös että valehtelin kun kerroin yhden minulle tapahtuneen asian, sanoi "jos toi on totta niin..". Haimme myös samaan aikaan yhteen samaan juttuun ja kun minut valittiin eikä häntä, enkä mitenkään korostetusti tuonut asiaa esille, hän vaan tivasi suuttuneena miksi minä pääsin eikä hän. Joskus hän ohimennen sanoi että "niinkun sä varmaan vihaat mua", en muista enää asiayhteyttä tarkkaan. Mutta saattoi liittyä siihen etten halunnut nähdä joku päivä tai jutella. En mitenkään ole mielestäni vihannut häntä, paitsi tuo hänen käytöksensä on kyllä saanut ottamaan etäisyyttä. Henkilö usein myös tarkkaili olenko milloin ollut whatsappissa paikalla ja vastata piti heti. En muista oliko vielä jotain pikkujuttuja. Mutta tällaista pientä outoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on älykkyysosamääräsi?

Vierailija
2/7 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös että hän saa helposti raivareita ja mökötyskohtauksia, mutta näiden kohteeksi en ole kaiketi joutunut. Paitsi kerran selitin jotain juttua porukalle ja vähän ajan päästä hän valitti miksei kukaan puhu mitään, olin siis juuri puhunut eikä hän vastannut siihen mitään, juttuni oli siis ilmaa? En sen jälkeen ole jaksanut olla oikein tekemisissä, raskasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo kertoo enemmän kaverisi luonteesta kuin hänen suhtautumisestaan sinuun.

Vierailija
4/7 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinä ap olet täy-del-li-nen! Kertakaikkisen upea, ihana, viisas ja kaunis.

Vierailija
5/7 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että kaverisi on jäänyt teini-ikäisen tasolle. Ihan sellaiselta kehittymättömältä riidanhaastajalta kuulostaa. Kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
6/7 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten välinen ystävyys on upeaa.

Vierailija
7/7 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ase ylipäätään passiivisaggressiivista vit tuilijaa vastaan on sanoa suoraan että todta tulee nyt ikävä fiilis, mitä tarkoitat. Kos käytös ei lopu, niin ota etäisyyttä. Mulla on nollatoleranssi tollaista kohtaan.