Suhteesta, ohimenevääkö??
Oltu yhdessä muutama vuosi. Tällähetkellä emme asu yhdessä,ollut vaikeuksia moneen kertaan. Nyt viimeisen vuoden aikana minua ei ole kiinnostanut nähdä miestä kuin ehkä 1 krt kuussa tai kahdessa! Sitten kun näemme, on mukavaa. Mutta eniten haluan olla omissa oloissani. Onko suhde tuhoon tuomittu?
Kommentit (14)
No, taitaa olla tuhoon tuomittu juttu. Mä en ainakaan alkais tuommoiseen, että mies sais päättää milloin haluaa nähdä mua ja vaan kerran kuukaudessa.
On tuomittu. Mukavaa voi olla kenen kanssa vaan. Voit selkeästi elää ilman tuota miestä.
Ootko varma, että miehen mielestä olette edelleen (yksiavioisessa) suhteessa?
Vai onko huuma vaan hälvennyt ja suhde nyt arkipäiväistyny enkä meinaa kestää sitä?
Ap
Huumaa tai ei, niin mikä suhde tuo sinusta on jossa ei edes aikaa vietetä yhdessä enempää? Eikä sitä varsinkaan sitten kaipaa toista? Ja tavatessa ei ole seksiä.
Miten te eroatte ihan tavallisista kaveruksista? Sillä että harrastatte seksiä ehkä 4 kertaa vuodessa?
Miksi varmuus ettei miehellä ole jotain toista? Sillähän on ehkä 6 viikkoa välillä kun ette tapaa, niin se vaan käyttää käsiään niinkö?
Vai eikö sillä miehellä toimi?
Suhdehan voi olla juuri sellainen kuin siinä olevat haluavat. Jos olette molemmat tyytyväisiä siihen, että tapaatte kerran kuussa ja silloin on mukavaa, mikäpä siinä. Jos jompikumpi kuitenkin haluaa suhteen, jossa ollaan yhdessä useammin, asutaan yhdessä tms, silloin en näe että kuvaamallasi suhteella olisi tulevaisuutta.
Kuulostaahan tuo kuvaamasi aika erikoiselta, kun sitä vertaa ns "tavalliseen" seurustelusuhteeseen. Mutta miksi pitäisi verrata, jos molemmat ovat tyytyväisiä?
En ole tyytyväinen, haluaisin olla paljon kumppanin seurassa. Nyt välttelen kahdenkeskisiä hetkiä.
nosto