Verenpaineseuranta
Pitääkö ne 4päivän mittaus tehdä perättäisinä päivinä vai käykö että 4 pv esim viikon kahden aikana? Mitään lääkitystä ei ole. Vointi vaan on huono en jaksaisi joka päivä tai muista terveille kaikki on itsestäänselvyys.
Kommentit (8)
Tietääkö joku pitääkö verenpaine seuranta mitata peräkkäisinä päivinä?
Mun piti mitata peräkkäisinä päivinä kaksi vai oliko peräti kolme kertaa päivässä. Rajoilla oli, mutta lääkäri määräsi kuitenkin lääkkeet sukurasitteen vuoksi. Alapainetta pystyn säätelemään rentoutumalla, mutta yläpaine eli omaa elämäänsä. Olen ollut todella tyytyväinen ja aloitin kuntoilun ja elämäntapamuutoksen tämän jälkeen.
Peräkkäisinä päivinä, jos muuten ei ole ohjeistettu.
En juo, en polta, liikun paljon.
Paineet kotimittarilla korkea varsinkin alapaine, mutta en vaan saa kirjoitettua mihinkään paperille. Aloitin tekemään vihkoon, meni viikko, unohdin. Vointi on huono ilmeisesti paineen takia.
Ei kai se haittaa jos jää päivä väliin jää kohta kaikki päivät väliin. En vaan saa mitään kirjoitettua paperille.
Kuinka paljpn sun verenpaine on? Korkeassa verenpaineessa on suuri aivotapahtumariski.
Ihan hyvin voit tehdä mittauksen yksittäisinä päivinä. Puhu lääkärille myös huonosta voinnistasi.
t. terveyskeskuslääkäri
Minä seurasin viikon, aamuin illoin. Aina samoissa olosuhteissa, jolloin tulokset olivat vertailukelpoisia.
Minulla liian matala syke ja matalat paineet.
Ja pitää siis mitata peräkkäisinä päivinä, samoissa olosuhteissa.
Miksi sulla on vointi huono ja olet jaksamaton?