Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärcher FC5 lattiapesuri

Vierailija
22.03.2019 |

Onko kellään kokemuksia kyseisestä laitteesta? Onko hankkimisen arvoinen isoon taloon?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen miettinyt tuota, mutta Kärcherin höyrypesuri oli niin iso pettymys että vaikka lattiapesuri(kin) vaikuttaa hyvältä en ole sellaista uskaltanut hankkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkki niin nään onko sama kun mulla.

Vierailija
4/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.kaercher.com/fi/home-garden/lattiapesuri/fc-5-premium-white…

Tämä tällä hetkellä esim. Verkkokauppa.com 139euroa.

Vierailija
5/8 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut parisen vuotta, ostin heti kun myyntiin tuli, tiesin odottaa sen Suomeen tuloa. MInulla, tyttären perheellä ja isälläni, jotka kaikki asumme lähekkäin, on muovilattiat, muilla pinnoilla emme ole käyttäneet. Olemme todella tyytyväisiä tulokseen. Laitteen siirtäminen toki vaatii meidän järjestelyssämme vaivaa, mutta onhan täällä hissit. Jotkut ovat kuulemma sanoneet laitetta vähän raskaaksi (käsivoimaa vaativaksi), minä viisikymppinen nainen pärjään kyllä oikein hyvin. Kaikkein parasta on, no koneesta kun on kysymys, vävypoika on innostunut pesurin käytöstä niin, että käyttää sitä ahkerasti heillä kotona ja myös isälläni eli vaimonsa isoisällä. Eikä tuota joka viikko tarvitse siirrellä, koska laite pesee niin puhtaaksi, että väliaikoina isäni ja minun yhden ihmisen talouksissa tulee käytettyä joskus kevyeen pyyhkimiseen lastaa ja siivousliinaa, laite on siis enimmäkseen tuolla tyttären ja vävyn lapsi-koira-perheessä, eivätkä enää pois antaisi, en kyllä minäkään!

Pesurista on muuten tullut uusi, akullinen versio. Onhan se ehkä johdottomana helpompi, painoa en ole verrannut (kai akkukin jotain painaa), mutta ainakin paljon kalliimpi se (vielä) on. Kun omani ostin, ovh. oli jotain 249,-, mutta Veikon koneessa ja postin kotiin tuomana tarjous 176,60€. Tuo uusi akkuversio oli viimeksi katsoessani myös n. 250,-, joten kannattaa katsoa millä hinnalla ostaa.

Vierailija
6/8 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo akkukäyttöinen vaikuttaisi todella näppärältä, mutta sillä pesee kerrallaan vain 20 minuuttia. Pitäisi siis jakaa siivoaminen useammalle päivälle.

Vierailija
7/8 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo akkukäyttöinen vaikuttaisi todella näppärältä, mutta sillä pesee kerrallaan vain 20 minuuttia. Pitäisi siis jakaa siivoaminen useammalle päivälle.

Tietysti jos on 500 neliötä. Pitää ostaa monta.

Vierailija
8/8 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti jos on 500 neliötä. Pitää ostaa monta.

Kärcherin sivujen mukaan yhdellä latauksella saa pestyä 60m2, joten pikkuisen aikaisemmin tulee jo ongelma vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän