Miksi naiset tällä av-palstalla ovat niin ilkeitä toisilleen?
Kommentit (5)
Olen myös ihmetellyt, miksi äidit täällä " tappelevat" tuotemerkkien takia, kilpailevat sillä kenen lapsi osaa mitäkin ja missä iässä.
Siis toki ymmärrän, että aiheista jutellaan, mutta jos joku vaikka tyytyväisenä kertoo, että 1-vuotias lapsi oppi kävelemään, niin aikuiset(?) ihmiset hyökkäävät kimppuun mollaamaan, miten säälittävää, koska meidän pikku-Petteri käveli jo puolivuotiaana!!
Mä olen miettinyt millaisia ihmisiä nämä ilkeilijä-mollaajat ovat tosi-elämässä?
mua kummastuttaa myös riitaa haastavat aloitukset, tyyliin: kuinka te voitte antaa lapselle korviketta/mennä töihin äitiysloman jälkeen(tai jäädä kotiin, yhtää väärin sekin) /viedä tarhaan/olla viemättä jne.
Niin uskomattoman mustavalkoista ajattelua; minä teen näin ja kaikki muu on väärin!
Heh, nyt saa sitten toivottaa mulle, että vaihda ämmä palstaa jos ärsyttää!
Mutta aurinkoista kesää kaikille :)
kyllä se pahalta tuntuu, vaikka näin anonyymeinä ollaankin. t. pahvipää
Etelä-suomen sanomissa kokeilevat rekisteröintiä palstalla häiriköiden häätämiseksi. Nyt ne valittaa että häirikkö jäi ja muu keskustelu tyrehtyi. Että se siitä ilosta.
Osa kateuden, osa huonon itsetunnon takia. Osa on niin musta-valkoisia, etteivät hyväksy muita elämäntyylejä ja valintoja kuin omansa. Osa varmaan tyrmää toisten mielepiteet ihan tietämättömyyttään jne.