Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset tällä av-palstalla ovat niin ilkeitä toisilleen?

Vierailija
19.05.2006 |

Ei uskois että äidit täällä kirjoittelee :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kateuden, osa huonon itsetunnon takia. Osa on niin musta-valkoisia, etteivät hyväksy muita elämäntyylejä ja valintoja kuin omansa. Osa varmaan tyrmää toisten mielepiteet ihan tietämättömyyttään jne.

Vierailija
2/5 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ihmetellyt, miksi äidit täällä " tappelevat" tuotemerkkien takia, kilpailevat sillä kenen lapsi osaa mitäkin ja missä iässä.

Siis toki ymmärrän, että aiheista jutellaan, mutta jos joku vaikka tyytyväisenä kertoo, että 1-vuotias lapsi oppi kävelemään, niin aikuiset(?) ihmiset hyökkäävät kimppuun mollaamaan, miten säälittävää, koska meidän pikku-Petteri käveli jo puolivuotiaana!!

Mä olen miettinyt millaisia ihmisiä nämä ilkeilijä-mollaajat ovat tosi-elämässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kummastuttaa myös riitaa haastavat aloitukset, tyyliin: kuinka te voitte antaa lapselle korviketta/mennä töihin äitiysloman jälkeen(tai jäädä kotiin, yhtää väärin sekin) /viedä tarhaan/olla viemättä jne.

Niin uskomattoman mustavalkoista ajattelua; minä teen näin ja kaikki muu on väärin!

Heh, nyt saa sitten toivottaa mulle, että vaihda ämmä palstaa jos ärsyttää!

Mutta aurinkoista kesää kaikille :)

Vierailija
4/5 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se pahalta tuntuu, vaikka näin anonyymeinä ollaankin. t. pahvipää

Vierailija
5/5 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-suomen sanomissa kokeilevat rekisteröintiä palstalla häiriköiden häätämiseksi. Nyt ne valittaa että häirikkö jäi ja muu keskustelu tyrehtyi. Että se siitä ilosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän