Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kieltäytynyt Wilman käytöstä

Vierailija
22.03.2019 |

koska se on hankala käyttää ja lisäksi sisältää vain turhaa informaatiota. Ope on käärmeissään ja soittelee sitten välillä tuntemattomasta numerosta. En vastaa tuntemattomiin numeroihin joten ope soittaa hetken päästä normaalin puhelun. Sitten vastaan kyllä. Uhkailee lastensuojelulla kun en tee tiliä mm. poissaoloista vaan tehdään läksyt kotona kaikessa rauhassa. Sanoinkin että senkun soittelee laskuja, saanpahan lisää vapaa-aikaa jos tullaan lapset huostaamaan. Inhoan tätä kyttäysyhteiskuntaa ja että tiliä pitäisi tehdä joka inahduksesta. Olenkin ajatellut että lapset jää kotikouluun. Mitä vähemmän mukana typerässä oravanpyörässä, sen parempi. Esikoinen kävi kotikoulun ja on nykyään yliopistossa, hyvin on pärjännyt ilman wilmoja. Että pitikin laittaa nuo pienemmät tavalliseen kouluun. Kaduttaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, en kadu

Vierailija
2/10 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpö höpö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette outoja.

Vierailija
4/10 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten ihmeessä te selviydytte kaikista muista nykyelämän asioista jos jo Wilman käyttö on näin ylivoimaista? Oikeastaan kaikki asiathan hoidetaan nykyään netissä pankkiasioista alkaen.

Vierailija
5/10 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinussa on vikana, ettet voi olla se "isäntä", vaan asetut heti luimistelevaksi surkeaksi tyypiksi, joka pelkää kaikkea, tässä tapauksessa Wilmaa?

Meillä on kolme lasta ja kaikilla on tietenkin Wilma käytössä, mutta minä päätän ihan itse millä asenteella sitä käytän. Ei Wilma ole minun herrani, vaan minä olen sen herra ja aikuisena en sitä kumartele, vaan otan hyödyllisenä nykyajan yhteydenpitovälineenä siinä missä sähköpostikin.

Ei meillä sitä kautta tule turhaa tietoa, vaan juuri sitä oppilaista ja heidän työskentelystään kertovaa normaalia tietoa, josta olen kiinnostunut.

Vierailija
6/10 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokalla voi olla 30 oppilasta ja opettajaparan pitää hyysätä sitä äitiä, joka ei taivu tekniikkaan.

TOTTA KAI koulun pitää tietää, missä lapsi on. Olethan kuullut oppivelvollisuudesta?

Vierailija
7/10 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta av:lla jaksat kyllä roukkua. Kun täällä on NIIN PALJON hyödyllistä informaatiota.. toisin kuin wilmassa, jonka informaatio koskee sun lapsiasi.

Vierailija
8/10 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luokalla voi olla 30 oppilasta ja opettajaparan pitää hyysätä sitä äitiä, joka ei taivu tekniikkaan.

TOTTA KAI koulun pitää tietää, missä lapsi on. Olethan kuullut oppivelvollisuudesta?

Ei se koululle kuulu. Oppivelvollisuus on äidin ja lapsen välinen asia, koulu on vain instrumentti oppivelvollisuuden suorittamiseen.

Vierailija
9/10 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On perheen sisäinen asia hoitaa koulunkäynti. Ilmoitus kotikouluun siirtymisestä kuntaan riittää.

Vierailija
10/10 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä