Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea pukea lapsia oikein tuonne ulos (pk-seutu)

Vierailija
04.04.2013 |

Kuuma auringossa, viileä varjossa. Maa vielä jäässä, joten kylmä tulee, jos maassa leikkivät. 

Toppavaatteissa liian kuuma, välikausivaatteissa liian kylmä. Toppakengät kuumat, vuorettomat nahkakengät liian kylmät. 

Mitä ihmettä  te puette päälle 1v lapselle, joka välillä istuu rattaissa, välillä juoksee tukka putkella? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrospukeutuminen on kaiken a ja o. Eli nyt voisi ihan hyvin olla välikausipuku ja sinne välikerrosta, jota voi tarpeen mukaan lisätä tai ottaa pois.

Vierailija
2/3 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vielä oon pukenut toppaa, mutta alle vähemmän tavaraa ja lisäksi kurikset päälle. Ei ne hoidossa edes takaisin veivaa niitä kerroksia kuitenkaan, joten en ota riskiä, että värjöttelee välikausihaalarissa lumikasassa. Lapsi tosin jo 3v mutta idea sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me emme ole pk-seudulta mutta samojen asioiden kanssa olen pähkäillyt.

Esikoinen (6v.) on vaihtanut jo vk-haalariin. Alla ihan normaalit sisävaatteet (collehousut ja pitkähihainen) sekä huppari. Poika on suht kuumaverinen joten toppavaatteissa tulee hiki. Kenkinä hänellä on ihan saappaat ja niissä villasukat. Pipo on jo vaihdettu ohuempaan kuten myös hanskat.

Kuopuksella (2v) on vielä toppavaatteet, koska liikkuu vähemmän kuin veljensä ja istuu maassakin enemmän. Kenkinä hänelläkin on kumisaappaat joissa villasukat. Hanskoja en ole vielä vaihtanut ohuempiin mutta pipon olen. Ajattelin kyllä, että voisi pian kuopuksenkin kohdalla siirtyä välikausivaatteisiin mutta alle laittaisin villahaalarin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän