Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

juoksijat,

Vierailija
04.04.2013 |

millä kengillä juoksette? mä vaihdoin niket asicseihin ja nyt pitäis ostaa uudet. gel nimbukset olleet superhyvät, onko ideoita, mitkä olis "päivän parhaat"? askellan ihan normaalisti, juoksen niin kovalla kuin pehemeämmälläkin alustalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asicsit mullakin, on hyvät.

Vierailija
2/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asicsin Kayanot ollut viimeisimmäksi, mutta mulla onkin pronatoiva jalka (Kayano on pronaatiotuettu).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, ei niitä kenkiä kannata merkin perusteella valita. Jokaiselta merkiltä löytyy laidasta laitaan kenkiä. Ennemminkin kannattaa miettiä, kuinka paljon vaimennusta ja tukea haluaa, tarvitseeko pronaatiotukia jne.

Vierailija
4/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 puhuu asiaa.

Ja toisekseen jalan malli määrää pitkälle myös merkin. Mulle asicsen kengät on hyvät, koska sillä merkillä on yleensä ne kapeimmat mallit. Eli mitään "parhaimpia" juoksukenkiä tuskin on, jotka olisi kaikille ne parhaimmat.

Hinta (ja merkki) tietysti kertoo sinänsä kengän laadusta jotain. Prismasta 60 eurolla ostetut lenkkarit tuskin on kovin mukavat tai hyvät jalalle. Mene urheiluliikkeeseen ja sovita useampia kenkiä. Ja myyjänkin ammattitaitoon voi nojautua, mutta muistaa vain itse tehdä lopullisen päätöksen.

Vierailija
5/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 15:07"]

Eli mitään "parhaimpia" juoksukenkiä tuskin on, jotka olisi kaikille ne parhaimmat.

Hinta (ja merkki) tietysti kertoo sinänsä kengän laadusta jotain. Prismasta 60 eurolla ostetut lenkkarit tuskin on kovin mukavat tai hyvät jalalle. Mene urheiluliikkeeseen ja sovita useampia kenkiä. Ja myyjänkin ammattitaitoon voi nojautua, mutta muistaa vain itse tehdä lopullisen päätöksen.

[/quote]

Mutta liikaa ei kannata hintaan tuijottaa, sekään ei usein kerro, mikä juuri sinulle on se paras. Toiselle voi se sadan euron kenkä olla sopivampi kuin kahdensadan. Erityisesti, jos ei pidä kovin vaimennetuista ja tuetuista kengistä. Toiselle taas parempi on se kalliimpi. Itselläni kerran pienessä urheiluliikkeessä kaikista sopivin malli oli 70e "halpis".

Totta on, että marketista ei kannatta juoksukenkiä ostaa. Tosin itse kerran ostin kakkoskengät vähempään käyttöön ja menettelivät, kun kovin paljoa en niillä juossut.

t.4