Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mieheltä pois ressi seksin suhteen?

Murheellinenvaimo26
22.03.2019 |

Parisuhteessamme on jonkin asteinen kriisi. En halua erota mutta tahtoisin suhteemme paranevan. Aviomies on ottanut ressin aiheeksi seksin aikana sen että en saa välillä. Tiedän että tuo välillä harmittaa minuakin mutta hän on aloittanut lakkoilun seksin suhteen tuon vuoksi. Itsellä nyt alkaa synnytyksen jälkeen olla halut palanneena mutta mies ei enää halua. En ole ulkonäöllisesti ollenkaan lihava. Suhteessa pituuteen alipainoinen ja lihastakin löytyy. Eli tuonkaan ei pitäisi olla se syy. Kaapistamme löytyy leluja ja asusteita ja osaamme puhua fantasioista ja toiveista avoimesti. Mies väittää pärjäävänsä ilmankin mutta tuijottelee vieraita perseitä ja miettii kuinka voisi panna niitä. Miten saisimme tämän toimimaan. Rakkautta suhteestamme ei puutu ja läheisyyttäkin pienenevässä määrin. Apua! Ja pian. En halua liittomme hajoavan tämän vuoksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tuijottelee vieraita perseitä ja miettii kuinka voisi panna niitä"

Siis luetko hänen ajatuksensa?

Vierailija
2/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä voisi haluta miestä, joka tuo himonsa vieraita kohtaan esiin. Enenen.

Sisällään on toki oikeus pitää fantasiansa kuten minullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saada pois mikä?

Vierailija
4/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan hän on itse sanonut niin. Se stressi pois.

Vierailija
5/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole pelkästään haluista vaan rakastan myös häntä erittäin paljon. Pelkään vain että milloin hän oikeasti luovuttaa ja haluaa erota. Ja ihmisenä hän on kuitenkin aarre. Minun mielestäni.

Vierailija
6/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juota se känniin, niin turhat ahdistukset himmenee. Sitten annat kunnolla ja vaikka näyttelet ison O:n ja kehut sitä siitä kovasti. Pari kertaa tätä ja johan helpotti.

Sano myös, ettei naisen o ole aina pakollinen ja että sen saa muillakin tavoin kuin sillä in-out -tavalla.

Vierailija
7/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän valittaa että minusta ei selviä muka sainko vai eikö... Vaikka olen kyllä sitä varten jälkikäteen sanonutkin saaneeni.

Vierailija
8/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja orgasmiinkin hän vastasi että kaikki muut hänen panemansa naiset ovst aina saaneet mutta minä en... Ja lukumääräksi kuulemma ei riitä molemmat kädet