ihana hääblogi! Bridezilla to be!
http://bridezillatobe.blogspot.fi/
Tuntuu että aina täällä nousee vain esiin blogit jotka jollain tapaa saavat ihmiset kateellisiksi, ärsyyntymään tms. Mä jaan tämän blogin nyt teille ihan vaan koska uskon että tästä tykkäävät monet muutkin =) Bloggaajalla on kiva pirteä tyyli ja monesti on piristänyt päivää lukea hänen kirjoituksiaan josta loistaa hänen intonsa ja ilonsa tulevista häistään =)
ihanaa päivää ja kaikkea hyvää teille!
Kommentit (14)
onpas mukavaa kun positiivisesti täällä puhutaan jostain blogista! käyn katsomassa!
En tykkää. "Unelmointi-blogissa" pitää mielestäni olla inspiraatiokuvia, laadukkaita ja isoja sellaisia. Ja paljon. Paljon tekstiä - vähän asiaa... Et saanut minusta lukijaa. Unelmoin tulevia häitäni muualla.
minä olen jo pidemmän aikaa seuraillut myös blogia ja olen pitänyt, seurailen myös muutamaa muutakin hää-aiheista blogia vaikkakin omat häät on jo tullut vietettyä=) ihan kivoja ideoita sai omiin häihin ja ideoita ihan muuhunkin elämään, nyt uusin postaus on ripsistä joita olen harkinnut pidempään, on kiva kuulla kokemuksista ja nähdä kuvia ja sitä kautta ehkä itsekin kokeilla kyseistä asiaa, nykyisen kampaajanikin löysin blogin kautta :)
kiva olisi saada vinkkejä muistakin blogeista, esim. kauneuteen liittyen, ripset, hiukset, kynnet, kosmetologi, blogi jossa testaillaan näitä?
Minä taas pidän tästä blogista toisin kuin nro 4, pidän siitä että asiat ovat toteutettavia ja blogi on sellainen "todellinen" ja aito.
monissa unelmointihaaveiluhääblogeissa on upeita kuvia ja kuujatähdettaivaalta asioita mutta monesti nämä haaveilukuvat ym ovat sellaisia ettei niitä bloggaaja itsekään pystyisi toteuttamaan;) ystäväni on tällainen bloggaaja ja hän on sanonutkin että on vaan pidettävä yllä tiettyä imagoa ja luotava tietynlaista mielikuvaa vaikka se on hyvin kaukana todellisuudesta, hänellä on erittäin suosittu blogi.
minä tykkään lukea todellisesta elämästä ja aidoista asioista, ystävänikin on ihana ihminen ja sille on naurettukin etten ikinä häntä tunnistaisi blogistasn ellen tietäisi hänen pitävän sitä!
bridezilla to be on sellanen aito blogi, me like:)
Hei lisää näitä "todellisia" blogeja!! Minulla menee työmatkoihin julkisilla yhteensä yli kaksi tuntia päivässä ja silloin lueskelen seuraamiani blogeja!
Kiitos! pikaisesti silmäiltynä vaikuttaa hyvältä, kenties saa minusta seuraajan! pitää tutustua tarkemmin illalla! Ja olipas mukavan pirteä aloitus!
Tylsääkin tylsempi, niin kuin suurin osa blogeista.
Ihana blogi! Aloitin jostain keskeltä lukemaan ja nyt olen lukenut kaikki vanhemmatkin listaukset. Bloggaaja kirjoittaa hyvin, iloisesti ja totuudenmukaisesti. Tykkääm tosi paljon ja nyt jo harmittaa että häät on kohta ohi =(
Onko tuo ihminen tosiaan jauhanut kolme vuotta tulevista häistään?! Mahtaa olla tyhjä olo, kun häät on ohi. Ne on kumminki vaan yks päivä.
Olenko mä ainoa, joka ei ymmärrä tätä häiden hehkutusta? Sehän on vain yksi päivä. Toki juhlien järjestäminen vie aikaa ja vaivaa, mutta jotenkin että kaiken pitää olla täydellistä ja läpä läpä...
mä nauran, oikeesti !!!
http://bridezillatobe.blogspot.fi/2013/04/haakimpusta-morsiuskimpputaulu.html#comment-form
Muistan kun mentiin naimisiin, kaikki teetti noita tauluja. Meni vaan pari vuotta ja yksitellen taulut otettiin pois seinältä, joku jopa yritti myydä omaansa kirpparilla.
Aika kamalaa kun morsian kirjoitti kiva kiitoslahja kaasolle, siis apua ! Mitä kivaa on siinä että muistelee aina toisen häitä.
Toivottavasti morsian tulee järkiin ja unohtaa taulun. viimeistään 5 v päästä on samaa mieltä.
Mua nauratti noi wc-korit vieraille. Niistä puuttui vain kortongit. Mutta mikäs siinä. Täydellisyyden tavoittelijan häät tulee varmaan aika kalliiksi.
Tykkään myös!