Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoimessa parisuhteessa olevat! Miten reagoisitte jos kumppaninne harrastaisi seksiä toisen kanssa ilman ehkäisyä?

Vierailija
22.03.2019 |

Olen avoimessa suhteessa ja minulle selvisi, että mies on harrastanut suuseksiä ilman ehkäisyä. Onneksi kyse on "vain" suuseksistä, mutta kyllä toisen ajattelemattomuus pistää vihaiseksi. Hän siis kertoi vasta kun olimme ehtineet harrastaa suojaamatonta suuseksiä toistemme kanssa. Miten reagoisitte?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole avoimessa suhteessa, mutta pystyyhän tähän jo järjellä vastaamaan, että todella välinpitämätön ja törkeä teko!

Vierailija
2/4 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli reagoisin pöytistyksellä, suuttuisinkin ja sitten käytäisiin keskustelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole merkitystä, suurimpaan osaan tauteja on kuitenkin lääkitys.

Minun mieheni työskentelee Aasian viennissä, ja heidän heikkoutensa on pikkutyttövartaloiset naiset. Ihan eriähän se homma ilman kumia on - suon nautinnon rakkaalleni.

Vierailija
4/4 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu millaista keskustelua aiheesta on käyty aiemmin. Jos aiheesta ei olla varsinaisesti sovittu niin tietty tilanne tavallaan pienempi paha ja menee enemmänkin hutaisten tehtyjen rajanvetojen piikkiin ja ajattelemattomuuteen. Jos taas kyseessä on selkeä sovitun säännön rikkomus niin teko näyttäytyy paljon kusipäisempänä. Saa suuttua, mutta suosittelen selkeää sääntöjen määrittelyä ja asiallista keskustelua kilarikohtauksen jälkeen. Säännöt voi kirjottaa vaiks paperillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi