Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raiskausasiaa..

Vierailija
03.04.2013 |

Mun mielestä pitäis aloittaa kunnon asennekasvatus:

Naisille: Että niitä tekaistuja ilmoituksia ei tehdä! Raiskaus on niin karmea rikos, että tollaset feikkaajat pahentaa todellisten uhrien asemaa todella paljon. Se rikos voi myös sattua omalle kohdalle.

Miehille: Myös se oma kaveri voi syyllistyä rikokseen, vaikka kuinka olis kunnioitettu kaveripiirissä. Mikäli puolustaa noin karmean rikoksen tekijää, aiheuttaa kamalan rikoksen uhrille kärsimystä entistä enemmän. Monet raiskatut sanovat että yhtä paha, kuin rikos itsessään, on se, että tapahtumasta syyllistetään, eikä uskota uhria! Muistakaa miehet se!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tapaukseen tämä ap:n purkaus nyt liittyy? Vaikea uskoa, että kukaan tekaisee raiskausilmoituksia, sen verran rankkoja ne tutkimukset ja oikeudenkäynti ovat.

Vierailija
2/4 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä haluan olla realisti ja siksi uskon, että niitä kyllä tekaistaan. Tää ei ole mikään sen kummempi purkaus, vaan ihan kun lukee yleensäkin ketjuja aiheesta on viesti selvä: jos raiskaaja on ulkomaalaistaustainen, on todennäköisempää että raiskauksen uskotaan tapahtuneen. Mutta jos raiskaaja on suomalainen, vieläpä menestynyt niin enemmän rikos kyseenalaistetaan. Onko tämä oikein? Mitä se tekee uhreille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä haluan olla realisti ja siksi uskon, että niitä kyllä tekaistaan. Tää ei ole mikään sen kummempi purkaus, vaan ihan kun lukee yleensäkin ketjuja aiheesta on viesti selvä: jos raiskaaja on ulkomaalaistaustainen, on todennäköisempää että raiskauksen uskotaan tapahtuneen. Mutta jos raiskaaja on suomalainen, vieläpä menestynyt niin enemmän rikos kyseenalaistetaan. Onko tämä oikein? Mitä se tekee uhreille?

Vierailija
4/4 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIelipiteitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi