Onko selvännäkijöitä paikalla? Kysymys.
Voisitko kertoa jotakin minusta tässä? Mitä näet? Onnistuuko jokin yhteys näin etänä?
Kommentit (17)
Koen että olet aika fiksu ja kohtalaisen nuori.
Tuntuu että sulla voisi olla kirjallisia lahjoja.
Sinulla on hyvä perheyhteys.
Olet hyvässä ammatissa ja toimeentulosi on turvattu.
Tässä nyt jotakin.
Voin jatkaakin.
Utelias yhä kirjoitti:
Muita kysymyksiä jotka mietityttävät:
- miltä tuntuu olla selvännäkijä?
- miten näyt / tietämys ilmenevät arjessa?
- mitä hyötyä / haittaa tästä on?ap
En ole varsinainen selvänäkijä.
Tulee näkyjä tai tietoa, joskus olen saanut itselleni viestejä.
On hyötyä!
Nro 1
Minä näen, että olet keski-ikäinen, hieman tukeva nainen, joka miettii jotain elämänmuutosta.
Ajatteletteko millä henkivallalla noita ennustelette?
Naen puhelinta napeltavan nuoren naisen.
Missä ihmeessä se kadonnut perukirja vuodelta 1965 tai 1966 on? Mistään arkistosta ei löydy
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeessä se kadonnut perukirja vuodelta 1965 tai 1966 on? Mistään arkistosta ei löydy
Näen vihaisen vaalean naisen joka polttaa perukirjaa kamiinassa.
Kiitos! Kiinnostavaa... Entä muuta vielä?
Vierailija kirjoitti:
T: ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: ap
Tuntuiko että täsmäsi?
Olet aika kiltti, uhrautuvainen ja hyväsydäminen. Olet saanut hyvän kasvatuksen.
Lapset ovat sydäntäsi lähellä.
Osaat iloita pienistäkin asioista.
Sinulla on ehkä tummanruskea puinen kirjahylly ja lipasto.
Sinulla on suorat hiukset ja käytät silmälaseja.
Nro 1
Vierailija kirjoitti:
Miltä rahatilanteeni näyttää.
Hiukan epävakaalta.
Utelias yhä kirjoitti:
- mitä hyötyä / haittaa tästä on?ap
Juu teen työkseni ajoittain puhelinennustusta, ja olen käynyt läpi omatunnonkysymykset. Tiedän, että haluan ihmisille vain hyvää. Jokaisessa puhelussa korostan ihmisen vapaata tahtoa. Ennustajana toimimiseen tarvitaan hyvää itse- ja ihmistuntemusta. Olen itse ollut vuosikymmeniä sellaisella alalla, että voisin toisessa kontekstissa olla asiakkaiden hoitava taho.
Itselläni arjessa näkeminen on omaan elämään liittyen melko harvinaista, ehkä noin kerran puolessa vuodessa saan jonkun näyn tai sentapaisen. Ensimmäinen merkityksellinen oli kolmekymppisenä, kun minulle näytettiin mieheni sairastuminen. Sen näin näkynä. Sellaisena olen nähnyt myös työkaverini sairastumisen. Muitakin. Ne näyt ovat sellaisia... enemmän kuin ajatuksia. Ei voi selittää. Mutta ennakkoaavistuksia, ei varsinaisia näkyjä tulee aina silloin tällöin.
Tästä on haittaa se, että minulle on on ehkä tämän herkkyyspiirteeni vuoksi raskasta olla ihmisten joukossa. Olen aika herkkkä, vaikka ulospäin olen se puheliain. Olen varsin nokkela, ja siitä on ennustamisessa hyötyä. En koe varsinaisesti huijaavani, kun kuulen jo ihmisen puhetyylistä hänen koulutuksensa tason, itseluottamuksen määrän esimerkiksi. Se on vaan niin jännää, että itsekin pelästyn joskus.
Itselläni on myös vilkas mielikuvitus ja nautin sen käyttämisestä. Siitä ei ole ollenkaan haittaa ennustajana toimimisessa.
Kautta vuosituhansien ihminen on etsinyt oraakkeleja ja ennustajia, enkä minä ole se pahin! Minulla on kuitenkin sisäänrakennettu etiikkani tarotkortteihin liimautuneena.
Ja jokaisen täytyy ymmärtää, että kyse on viihdepalvelusta. Olen pitänyt eettisen itsearviointini vuoksi taukoa ennusteluista: sarjasoittelijat säälittävät. Niin. Mutta jollain toisella on toinen riippuvuus. Sarjasoittelijan puhelut nykyisin lopetan lyhyeen. Samoin vanhat mummut, jotka soittavat ennustajalle, koska ovat kadottaneet tavaroita. Siihen minusta ei ole. Puhelut lopetan lyhyeen, vaikka olen toisen firmassa.
Näin yhdestä kuvasta tuttavani sairastumisen, siis että tulee sairastumaan..
- mitä hyötyä / haittaa tästä on?
ap