Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pojat ja kaverikyläily?

Vierailija
03.04.2013 |

Kuinka tarkkaan valvotte eskari-ikäisiä lapsia, kun heillä on kavereita kylässä? Koetteko kyläilyt rasittavaksi? Miten toimitte ristiriitatilanteissa? Kuinka monta lasta saa tulla kerralla ja kuinka usein?

Meillä eletään nyt sitä aikaa, että kavereita riittäis kylään tiuhaan ja omat lapset tietysti sitä toivovatkin. Useimmiten kaverit on ok, mut aina en jaksais. Olen jotenkin varpaillani, kun on myös vieraita lapsia kotona. Koen siis, että mun on melko tarkkaan "valvottava" ettei vaan mitään satu. Usein leikit on hyvät, mutta kyllä nämä pojat riehaantuu ainakin kerran jokaisen vierailun aikana. Omani villiintyvät ja esittävät vieraan nähden. Joskus koen myös vieraan lapsen komentamisen vaikeaksi eikä hekään aina tottele. Omia lapsia on kolme, joten helposti alkaa hulina. Mikä linja teillä on kavereiden kanssa? Vielä kaikki on alle kouluikäisiä, joten kyläilyistä sovitaan etukäteen. Tiedostan, että kyläilyt tulevat vaan lisääntyään entisestään. Haluaisin olla sinut asian kanssa ennen sitä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätät tarkasti ajat ja pidät huolen siitä, että on niitä päiviä, jolloin kavereita ei tule, jotta itse saat olla rauhassa. Kun lapset kasvaa, ei ehkä niin tartte perään katsoa, ainakin jos osoittautuvat tulevan toimeen. Päätät siis itse ajan,jonka saa olla, ja samalla sen ajan, jolloin teillä ei ole muita. Meillä esim. on koulun jälkeen yleensä viiteen saanut olla tytön kavereita, nyt sitten pojalla on uusia kavereita ja he ovat joskus myöhempään, koska tulevat myöhemmin sisälle. Semmoinen tunti pari sisällä oloa. Lapsethan alkavat olla myös ulkona keskenään, niin siinäkin tulee sitä kaverin kanssa oloa, meillä ainakin asuvat tässä lähellä, joten välillä ovat jonkin aikaa sisällä ja sitten jatkavat ulkona.

Vierailija
2/2 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei mitään ruuhkaa ole ollut, mutta ei ole kaverit haitanneet. tossa ne touhottaa itsekseen. sanovat kun tulevat sisään, että seitsemältä pitä lähteä kotiin. eli sen kotiin lähdön tietysti valvon, muuten ei ole tarttenut puuttua niiden touhuihin. tuolla keskenään leikkivät huoneessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän