Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko huolehtiva mies turn off?

Vierailija
21.03.2019 |

Sellainen joka kysyy että mikä hätänä, jos itket tai näytät huolestuneelta. Tai sellainen joka antaa takkinsa sinulle vaikka myös hänellä on kylmä. Sellainen joka tuo viltin peitoksesi jos huomaa sinun nukahtaneen sohvalle.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Nainen huolehtii itse itsestään.

Vierailija
2/23 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole turn off! Ihana, empaattinen mies.

Vierailija
4/23 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kohtelee kuin lasta, joka ei osaa pitää huolta itsestään, on turn off.

Se, että näyttää välittävänsä ja auttaa tarpeen mukaan ja tekee kivoja pikku tekoja silloin tällöin ja isompia silloin kuin oikeasti tarvitsee, ei todellakaan ole turn off.

Se, missä se raja menee, riippuu jokaisesta itsestään.

Vierailija
5/23 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
6/23 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä huolehtivaisuusfetissimies on nyt herännyt? Poistettiinko sun 5 edellistä avausta?

Vierailija
7/23 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella iso turn on! Päinvastoin, jos tuollaista ominaisuutta ei löydy, niin päättelen olevan empatiakyvytön mieslapsi jota mun pitäis paapoa.

Vierailija
8/23 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä huolehtimisketjuja tulee nyt kuin liukuhihnalta? Ilmeisesti joku ryyppää ja huutoitkee ja säälii itseään kun herrasmies ainakin omissa päiväunissaan ei kelpaa...

Vierailija
9/23 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö on nyt päivän teema? Mitähän seruaavaksi... "Nainen, onko itse vessassa käyvä mies turn off?" "Nainen, onko turn off jos mies kävelee jaloilla eikä käsillä?" "Nainen, onko turn off jos miehellä on verenkierto ja vain yhteen suuntaan taipuvat kyynärpäät?" 

Vierailija
10/23 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn ON.

Vierailija
11/23 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/23 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yksi nainen ainakin kehui minua, että tykkää kun huolehdin hänestä jos hänellä on huono päivä ja on vaikkapa päänsärky/migreeni ja teen asioita jotka auttaa siihen.

Tällaisessa tilanteessa huolehtivaisuus on hyvästä.

Jos huolehdit sitten sitä, että näin esimerkkinä kun nainen on ulkomailla reissussa ja kokoajan tekstailet perään kysellen oletko päässyt turvallisesti hotelliin nukkumaan... Se varmasti on turn-off.

Vierailija
13/23 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yksi nainen ainakin kehui minua, että tykkää kun huolehdin hänestä jos hänellä on huono päivä ja on vaikkapa päänsärky/migreeni ja teen asioita jotka auttaa siihen.

Jos huolehdit sitten sitä, että näin esimerkkinä kun nainen on ulkomailla reissussa ja kokoajan tekstailet perään kysellen oletko päässyt turvallisesti hotelliin nukkumaan... Se varmasti on turn-off.

Viimeisestä tulee mieleen sairaalloinen mustasukkaisuus.

Vierailija
14/23 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎶🎶 I'd love to turn you on... 🎶🎶

Vierailija
15/23 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Voi olla huolehtivainen hyvällä ja huonolla tavalla. En kaipaa ketään lässyttämään mun tuntemuksista tai antamaan takkia kylmässä tai muuta paskaa. Mieheni huolehtii siten että tekee pikku palveluksia esim laittaa auton lämpiämään talvella, keittää aamupuuron, tuo joskus jotain kivaa vain minulle, hieroo hartioita jne. Tuo puhelin ja viestiterrorisointi olis ihan kamalaa.

Vierailija
16/23 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin tuollaisen sian.

Vierailija
17/23 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on, ehdottomasti!

Vierailija
18/23 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskasti nää naisten vastaukset on taas täysin ristiriidassa todellisuuden kanssa. Oikeassa elämässä sitten ollan yhdessä niiden narsististen pahojen poikien ja naisten hakkaajien kanssa

Vierailija
19/23 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskasti nää naisten vastaukset on taas täysin ristiriidassa todellisuuden kanssa. Oikeassa elämässä sitten ollan yhdessä niiden narsististen pahojen poikien ja naisten hakkaajien kanssa

Saahan sitä joskus fantasioida kiltistä miehestä. Ei mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Vierailija
20/23 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä huolehtimisketjuja tulee nyt kuin liukuhihnalta? Ilmeisesti joku ryyppää ja huutoitkee ja säälii itseään kun herrasmies ainakin omissa päiväunissaan ei kelpaa...

Niin tämä 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi