Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenellä nuukin anoppi?

Vierailija
01.04.2013 |

Annoin anopille Guess - käsilaukun jouluahjaksi- ja hän antoi saman laukun teini-tyttärelleni synttärilahjaksi -. ei voi olla totta!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 22:28"]

Miehen veljen asunnossa olimme asumassa jonkin aikaa ka anoppi siellä myös usein vieraili.veljeltä oli jäänyt kananmunia jääkaapiin joista ajattelin valmistaa lapsille aamupalaa.yhden munan sisus oli ihan vihreää jo ja tietty pilalla.heitin muut kananmunat roskiin saman tien edes niitä avaamatta.anoppi näki kananmunat roskissa myöhemmin samana päivänä ja oli noukkinut ne ehjät takaisin..ne kun oli veljen ruokia eikä niitä uskalla nut pois heittää...ei auttanut selittelyt edes siitä vihreästä kananmunan sisuksesta...

[/quote]

Ai kamala! :D

Vierailija
2/14 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi keittää kahvia aina liian vähän. Sitä mitataan just teelusikalleen juojien kuppien määrä. Kerran oli ruokalusikallinen ylimääräistä kahvia lasisen kahvikannun pohjalla ja pitkään arpoi, että juoko sen vai ei ja päätyi lopulta suurieleisesti kaatamaan sen viemäriin. Tyttärensä samanlainen. Olen aiheuttanut pahennusta keittämällä yhteisellä mökillä reilusti kahvia, jota on siunailtu hirveänä tuhlauksena. No, tuolla kerralla anopin vävy (eli siis em. tyttären mies) sai kerrankin santsata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anoppia tavataan lasten kanssa harvakseltaan. Suurieleisesti hän tarjoaa, kun mennään syömään. Lopuksi kerää kaikkien lautasilta tähteet servetteihin ja vie kotiin. Kerää myös kaikki näkemänsä panttipullot kaupungilla/lintsillä käsilaukkuunsa. Oikeasti ei ole noin tiukoilla, vaan tykkää puhua omaisuuksistaan. Pihi mikä pihi.

Vierailija
4/14 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin pihi anoppi että teki vaan yhden lapsen ja senkin naapurin miehen kanssa ettei oma kulu...

Vierailija
5/14 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alushousut kuluu rikki, niin useammasta voi ommelta yhteen yhdet ehjät... ja tää vaan jäävuoren huippu :D. En ole kovin läheinen, enää.

Vierailija
6/14 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sillä ollut käyttöä sille?

Vierailija
7/14 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi kiva tietää, mitä nuukaa on tuossa? Jos laukku oli käyttämätön ja jos tyttö sitä halusi, niin en ymmärrä ongelmaa. Jos tyttö on 2v, niin sitten miettisin, etä miksi.

Vierailija
8/14 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se tosi loukaavaa, jos  RIKAS anoppi antaa lahjan tavallaan takaisin- tosi loukkaavaa varsinkin minua eli lahjan antajaa kohtaan- olis antanut lahjan vaikka kierrätykseen- ekä minun silmieni alle alaikäisen lapseni käyttöön t. ap

Vierailija
9/14 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sä annat varakkaalle ihmiselle jotain Guessin laukkuja lahjaksi? Yleensä varoissaan olevat ihmiset haluavat valita asusteensa ihan itse oman makunsa mukaan. 

Jos se sun antama laukku ei ollut yhtään hänen tyyliään ja halusi näpäyttää. Itse anoppina ihmettelisin, mitä miniä oikein haluaa näyttää, jos ostelisi jotain ihme merkkilaukkuja minulle. 

Ihan kukat riittää. Turhan lahjat kielii muutenkin sivistymättömyydestä nykypäivänä. 

Vierailija
10/14 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 22:07"]

onhan se tosi loukaavaa, jos  RIKAS anoppi antaa lahjan tavallaan takaisin- tosi loukkaavaa varsinkin minua eli lahjan antajaa kohtaan- olis antanut lahjan vaikka kierrätykseen- ekä minun silmieni alle alaikäisen lapseni käyttöön t. ap

[/quote]

Toivottavasti anoppi ymmärtää ensi vuonna tuoda kukkakimpun eikä muuta.

Vierailija
11/14 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka anoppi haluaisi Guessin pissis-laukun lahjaksi? Miten Guessin tuotteet voivat kenestäkään olla nättejä?

Vierailija
12/14 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppi ei ollut ostanut minulle viime jouluna lahjaa ja nolostui kun sai minulta lahjan (kuten joka vuosi, ei pitäisi olla mitään yllättävää). Tarjosi minulle vastalahjaksi silikonista pullasutia.. Uusi ja käyttämätön toki - upea vastalahja siis noin vain vetäistä keittiön kaapista ;) 

Vierailija
13/14 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veljen asunnossa olimme asumassa jonkin aikaa ka anoppi siellä myös usein vieraili.veljeltä oli jäänyt kananmunia jääkaapiin joista ajattelin valmistaa lapsille aamupalaa.yhden munan sisus oli ihan vihreää jo ja tietty pilalla.heitin muut kananmunat roskiin saman tien edes niitä avaamatta.anoppi näki kananmunat roskissa myöhemmin samana päivänä ja oli noukkinut ne ehjät takaisin..ne kun oli veljen ruokia eikä niitä uskalla nut pois heittää...ei auttanut selittelyt edes siitä vihreästä kananmunan sisuksesta...

Vierailija
14/14 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvä tuo 9...