Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada lapsi pitämään suunsa kiinni?

Vierailija
01.04.2013 |

Lapsella oli siis kuumetta perjantaina ja lauantaina, mutta eilen oli jo kuumeeton päivä + tänään sama homma onneksi jatkuu, että kaipa tästä sitten ehkä päästään lähtemään ensi viikonloppuna (6-7.4) Tallinnaan. 

Mutta se vain huolettaa, millä ihmeellä saan lapsen pitämään suunsa kiinni, ettei hän kieli tästä reissustamme mummolle ja papalle yhtään mitään?   Kun mummukin on sellainen, että osaa niin ovelasti lasta jututtaa ja lapsihan tietysti kertoo, eihän lapsi osaa pitää suutaan kiinni. 

Ja itse en jaksa sitä jankkausta miksi lähdimme reissuun ja että heidän mielestään reissussamme ei ollut yhtään mitään järkeä jne jne... Kyllähän sen tietää, että hyvää he eivät tästä reissustamme tule tykkäämään.

Harmin paikka, kun tuo kuume piti lapselle näin pääsiäiseksi rantautua, olisi ollut tulemati, niin olisi ollut mukavampaa lähteä reissuun. Lapsella kun oli maaliskuun alussa kovempi tauti ( keuhkokuume ), niin näiden kahden taudin takia tiedän täysin, että äitini ei pidä asiasta, että tästä vielä lähdetään Tallinnaan reissuun.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/4 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikuntoista lasta ajattelit sitten pyörittää laivalla joka on täynnä känni-idiootteja?

Kokeile jeesusteippiä, ei varmaan suu aukene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella haluaisin tietää, mitä hemmettiä varten mummot urputtaa näistä reissuista? Mun äiti ihan samanlainen. Miksi te nyt lähdette sinne ja ettekö te nyt vaan voisi olla kotona yms. Meillä on lapset onneksi jo niin isoja, nuorin 7, että lapset eivät enää kerro lapsille näistä reissuista.

Me käydään kanssa muutaman kerran vuodessa lasten kanssa piipahtamassa Tukholmassa, Tallinnassa tai lyhyen lennon päässä vikonloppureissuilla. Kamala kälkätys joka ainoa kerta! Ja voi sitä riemua kun joku lapsista saa nuhaa viikon sisään reissusta! Saan kuulla olevani kamala äiti, joka retuuttaa lapsiaan ympäriinsä. Kumma juttu, että pidemmät lomamatkat on ihan  ok.

Mutta en siis voi auttaa, vain lohduttaa.

Vierailija
4/4 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis TÄH? Mitä ihmeen puolikuntoista lasta kolmonen tarkoitti? Ap:n lapsihan ehtii olla terveenä VIIKON ennen sitä reissua!

Minä sanoisin ap nyt ihan suoraan, että sinun pitää kasvaa jo aikuiseksi. Mummusi (siis sinun mummu vai lapsen mummu?) jäkättää ihan niin kauan sinulle kaikesta mahdollisesta, kuin ANNAT HÄNEN JÄKÄTTÄÄ.

Sanot tiukasti, että tämä ei kuulu mummu sinulle ollenkaan, pidä huolta omista asioistasi. Tarvittaessa lopetat puhelun, poistut paikalta tms., jos ei usko.

Pane rajat sille, miten paljon kuuntelet "ohjeita". Jos lapsesi on ensi viikolla jo päiväkodissakin, mitä hittoa se Tallinnan pyrähdys enää häntä siihen perään haittaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi